Zase marketing


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 23.04.2023

Základy marketingu   Miroslav Karlíček a kolektiv

Knihu si vybrala k mé bakalářské práci na Influencer marketing. Některé pasáže jsem v ní využila, ale zjistila jsem, že jsem knih na marketing přečetla až dost. Moc nových informací jsem z ní nezískala.


Každý, ať už s marketingem začíná, či je pokročilý, a ještě knihu nečetl, si v ní určitě něco najde. 


Marketingové řízení je proces plánování, implementace a kontroly marketingové strategie společnosti. Pomáhá při organizování marketingových aktivit na různých úrovních. Marketingové řízení je jednou z nejdůležitějších funkcí v podnikání, protože řídí veškeré marketingové aktivity společnosti.


Kniha pojednává o čtyřech aspektech řízení trhu: produktový management, reklama, stanovování cen a místo. Produktový management zahrnuje plánování a vývoj produktů nebo služeb pro spotřebu nebo použití zákazníky. Reklama se týká šíření informací nebo nápadů potenciálním zákazníkům za účelem propagace produktů nebo služeb cílovým spotřebitelům. Ceny se týkají určování povahy, množství, hodnoty, propagace a přidělování zboží nebo služeb spotřebitelům na základě tržních podmínek nebo chování spotřebitelů. Konečně, místo odkazuje na geografickou polohu, ze které jsou zboží nebo služby zpřístupněny pro spotřebu nebo použití spotřebiteli.


Marketingová strategie je nezbytnou součástí řízení trhu. Definuje, jak společnost hodlá svými produkty nebo službami dosáhnout svého cílového trhu. Reklamní a propagační strategie jsou metody pro jednání s potenciálním klientem. Toto jednání probíhá v rámci propagačních prohlídek zaměřených na určitou oblast nebo obor či profese se zaměřením na komerční uživatele. 


Kromě pomoci s řízením hraje marketing také důležitou roli v růstu a rozvoji podnikání. Je to proces plánování, implementace a kontroly všech aspektů marketingových aktivit společnosti s cílem dosáhnout požadovaných výsledků. Interní a externí strategie růstu tvoří součást marketingové kontroly, protože pomáhají organizacím řídit jejich růst – tyto strategie jsou nezbytné pro realizaci úspěšných růstových iniciativ.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: