Why We Buy


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 02.03.2022

Why We Buy   Paco Underhill

Proč jsem si tuto knihu vybral?


Jelikož v projektu je velkou součástí našeho produktu zážitek, chtěl jsem si přečíst knihu o tom, jak udělat zážitek i za samotného nákupu našeho produktu. Chtěl bych ze samotného “úkolu” zakoupení dárku pro svoje blízké, rodinu nebo obchodní partnery vytvořit zážitek.


Hlavní znalosti a myšlenky, které si z knihy odnáším:


Musíme zákazníkům dovolit, aby si náš produkt vyzkoušeli.


Toto platí i na akce, kterých se účastníme jako partneři. Na tyto akce je vhodné připravit, krátkou demoverzi našeho produktu, aby si náš zážitek mohli zákazníci vyzkoušet, jelikož je pak mnohem větší pravděpodobnost, že si náš produkt zákazníci zakoupí a budou mu důvěřovat. Také je důležité mít na prodejně nebo u stánku nějakou vůni nebo podkladovou hudbu, to také pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost z nakupování.


E-shopy zcela neopohltí kamenné obchody, ale budou se vzájemně doplňovat. 


Do budoucna budou kamenné obchody menší, více ekologické, ale budou pro firmy stále klíčové, jelikož budou složit jako výdejní místa a budou skladovat zboží, které si zákazníci dříve objednali online.


Kamkoliv dnes přijdeme, ať je to offline nebo online, vidíme příležitosti k nákupu.


Pokud chceme z nakupujících udělat zákazníky musíme sledovat, jak se chovají uvnitř obchodu. Zároveň však lidé už nejsou ochotni zakoupit něco jen proto, že se rozhodli, že to potřebují, nebo na to cestou do práce viděli reklamu. O finálním nákupu rozhoduje to, jak se zákazník cítí uvnitř našeho obchodu. Je to z toho důvodu, že v obchodě lidé mohou být sváděni k impulzivním nákupům. Takže pokud budeme mít v našem projektu jednou kamennou pobočku měli bychom se snažit o to, aby lidé zůstali v našem obchodě co nejdéle a vytvořili jim, co nejlepší prostředí, aby docházelo k impulzivním nákupům.


Jakmile se lidé ocitnou uvnitř našeho obchodu je třeba je provést po obchodě a upoutat jejich pozornost. 


Toho dosáhneme tak, že správně rozmístíme nápisy a značky v obchodě. Například cedule a bannery by měli být ve výši očí, aby to bylo pro zákazníky, co nejkomfortnější. Rovněž je třeba se zamýšlet nad myšlenkovými pochody zákazníků. Například když si u nás zákazník bude vybírat box s vínem je vhodné u něj umístit ceduli na nový ročník vína, aby si zakoupili ještě láhev vína na večer na doma. Takto to děláme na akcích, na které jezdíme a funguje to skvěle.


Nakupující v obchodě přitahuje pravá strana mnohem více než ta levá.


Nakupující raději chodí vpravo a sahají po zboží, které je na zboží v pravo. Z toho vyplývá, že až postavíme náš kamenný obchod s dárkovými předměty, tak produkty, které chceme skutečně prodat nebo je ukázat nakupujícím by měly být vystaveny vpravo.


Závěr:


Nad nakupováním bychom měli přemýšlet více, než tak, že to je pro lidi nějaký úkol. Musí to být komfortní a pozitivní zážitek. Je klíčové zkoumat chování zákazníků jak na našem eshopu (například pomocí softwaru Hotjar), tak v naší budoucí prodejně. Také bychom měli přemýšlet nad pohlavím a věkem nakupujícího a eshop/prodejnu podle toho přizpůsobovat.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: