Web ostrý jako břitva


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 01.11.2021

Web ostrý jako břitva   Jan Řezáč

Tuto knihu jsem si vybral z toho důvodu, protože jsme se v MarkMe rozhodli zlepšit naši online prezentaci a předělat náš web. Já sám se na finální proměně webu podílet nebudu, ale zpracovávám podklady, na základě kterých se bude web předělávat.

Kniha je určená jak webdesignerům, tak i zadavatelům projektů. Já jsem se v tomto případě ocitl na straně zadavatele a proto pro mě při vytváření zadání bylo důležité promyslet si obchodní strategii, branding a archetyp značky. Autor v knize také vysvětluje, proč vytvoření dobrého webu netrvá déle a přivádí obě dvě strany „ke společné řeči“.


Nejdůležitější informací pro mě bylo zjistit, kdy je vlastně web efektivní a primárně funkční:

 

  1. Konverzní akce - návštěvníci například web sdílí,
  2. Informace - návštěvníci se na webu dozví podstatné informace, na základě kterých mohou přemýšlet o objednávce. V našem případě jsme ještě založili Google účet pro firmy, abychom podpořili návštěvnost webu pomocí klíčových slov,
  3. Pocit – emoce - v tomto případě jsme se primárně snažili do textů vložit pocit, který v zákazníkovi vyvolá nadšení pro spolupráci s naší agenturou.


A na konec základní body, které nás dovedou k úspěšnému webu:




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Podnikání

Body: 2

19.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Management

Body: 0

19.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

Sleduj nás na sociálních sítích: