The Green Marketing Manifesto


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 04.01.2022

The Green Marketing Manifesto   John Grant

Kniha se věnuje převážně dvěma tématům/problémům – marketing a environmentální udržitelnost. Při psaní této eseje jsem si vzpomněl na vánoční poselství našeho prezidenta, kdy jsem výjimečně souhlasil s tím, co řekl, že „téma udržitelnosti a zelené energie se v dnešní době stává v podstatě novým náboženstvím“. Jedná se tak v podstatě o způsob života, který propaguje spousta influencerů a osobností a mají za sebou velkou řadu lidí, kteří je následují. 


Principy tohoto „způsobu myšlení“ můžeme vnímat v běžných činnostech našeho života – doprava, jídlo, oblékání, výbava domácnosti… Velmi důležitými prvky v této oblasti jsou však obchodní společnosti, které přizpůsobují tématu udržitelnosti své obchodní strategie a marketingové plány. Často se tedy stává, že firmy se obrátí „zeleným“ směrem, ale je zapotřebí si uvědomit, jestli to myslí doopravdy a jejich konání je v souvislosti s udržitelností nebo to jen využívají k lepšímu prodeji a snaží se tak tvářit pro veřejnost, ale v podstatě vůbec nesouzní s jejími principy.


Nejzajímavější částí knihy je pro mě matice zeleného marketingu, kterou můžeme využívat i my při vytváření strategie pro naše projekty:

Matice ukazuje několik úrovní, na kterých se dá green marketing dělat. Podle mého názoru záleží také na tom, jaký produkt nebo službu svým zákazníkům nabízíme a kdo patří do naší cílové skupiny. 



V knize je popsán „návod“, který nám nabízí taktiku, jak udělat svůj marketing zelený a efektivní a pomáhá firmu směřovat k udržitelnosti. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: