The Brand Gap


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 27.03.2024

The Brand Gap   Marty Neumeier

The Brand Gap

 

Úvod

Knihu jsem začal číst na doporučení Šimona Heidenreicha, který z ní byl naprosto unešený. Budování značky je pro mě nyní velmi aktuální téma, jsem opravdu  zvědavý, co nového se dozvím.


Hlavní myšlenky


Autor představuje sjednocenou teorii o tom, jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Kniha tvrdí, že v dnešním vysoce konkurenčním trhu se tradiční přístupy k značce stávají méně efektivními a je potřeba nový přístup k vytváření silných a soudržných značek, které rezonují se zákazníky.


Koncept propasti značky

Myšlenku "propasti značky" představuje autor jako vzdálenost mezi strategií značky a jejím provedením. Překlenutí této propasti je klíčové pro vytvoření silné, soudržné značky, která se zákazníky rezonuje.


Diferenciace: Značky musí být jasně odlišeny od svých konkurentů.


Pět disciplín značení: Neumeier popisuje pět klíčových disciplín, které musí firmy ovládat, aby účinně překlenuly propast značky:


Role kreativity: Kreativita není jen o estetice; je to obchodní nástroj používaný k řešení problémů a vytváření hodnoty. Kreativní myšlení by mělo být aplikováno napříč všemi

aspekty značení, od strategie po provedení.


Značka jako osoba: Neumeier navrhuje přemýšlet o značce jako o osobě, s vlastní osobností, přesvědčeními a hodnotami. Tento přístup pomáhá vytvářet více relatabilní a emočně rezonující značku.


Význam jednoduchosti: Ve stále složitějším světě může být jednoduchost v značení silným diferenciátorem. Značky, které dokážou jasně a stručně komunikovat svůj hodnotový návrh, mají konkurenční výhodu.

Budování hodnoty značky: Kniha také diskutuje význam budování hodnoty značky v průběhu času prostřednictvím konzistentních zážitků, důvěry a emočních spojení se zákazníky.


"The Brand Gap" zdůrazňuje, že překlenutí propasti mezi strategií a kreativitou je nezbytné pro budování přesvědčivých, soudržných značek, které odolají zkoušce času. Zaměřením na diferenciaci, spolupráci, inovaci, ověřování a pěstování mohou firmy vytvořit značky, které opravdu rezonují s jejich cílovými publiky a udrží si dlouhodobý úspěch. Znalosti z knihy jsem již před dvěma dny aplikoval v průběhu finálního Birthgivingu pro Fajn Rádio.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: