Ano jsem ostuda! Knížku The Team Coach's Best Tools jsem si pořádně přečetla až na konci druháku. Na druhou stranu bylo zajímavé porovnávat realitu s knižní předlohou. V knize je popsaný SP, role v tiimi a tiimi nástroje. Přijde mi že minimálně v GimiTimi již používáme SP dobře a měříme velice dobře náš výkon pomocí bodovacího systému, který úplně zastínil metriky, ty již neřešíme. Týmové role jsme také dost poupravili pro naše fungování a zatím jsme v testovacím období, takže do toho nebudu šťourat. Z osobního hlediska jsem tam našla dvě věci, ve kterých bych se chtěla zlepšit, budu ráda když se inspirujete pokud v nich také zaostáváte.
ATP - CROSS PAS
Nevedu si dostatečnou evidenci crossů, mám pouze zapsané termíny v kalendáři a nějaké zápisy v Learning diary. Chtěla jsem to udělat pořádně po vzoru cross pasů v knize, tuto šablonu jsem trochu vylepšila, aby se zápis mohl poté použít do bakalářského portfolia.
Šablona:
Shromažďování mých crossů a potvrzení od ostatních týmů bylo náročnější. Měla jsem pár otazníků u zápisů v kalendáři nebo v zápisech, takže jsem všechny crossy ověřovala i u týmů. Vyšlo mi z toho nakonec tohle.
Když jsem cross pasy vytvářela bylo náročný to vše poslepovat. Naštěstí jsem měla dostatek zdrojů (kalendář, LD, týmové tabulky), takže jsem to byla schopná dát dohromady, pouze podle paměti bych to už nezvládla. Z tabulky se dá vyčíst, že moje chození na crossy má velice sestupnou tendenci (Prvák ZS - 4, LS - 3, druhák ZS - 2, LS - 0). Je to čistě z důvodu jiných priorit, crossy mě baví a zajímají, ale 4 hodiny jsou opravdu dlouho a člověk tím zabije půl dne. Zároveň bych určitě chtěla navštívit tým Kaamos, ve kterém jsem ještě na crossu nebyla.
Doporučuji si dát minulé crossy dohromady asap, jelikož odcházejí třeťáci a informace od nich potom již nebude možné získat, jelikož nebudou mít přístup do Teamsů.
Po prozkoumání tabulek GimiTimi si taky musíme trochu posypat popel na hlavu, jelikož naše evidence crossáků buď vůbec neexistuje, nebo je někde hluboko v útrobách Teamsů.
Akční krok: zkusit to dát dohromady, tabulky vždy po jejich “dopoužívání” archivovat a od teď vést evidenci pořádně.
ATP - READING PLAN
Reading plan si vedu tak střídavě a většinou ho moc nedodržuji, jedu tak nějak podle chuti. Vytvořila jsem si ale plán na následující měsíc.
Příští měsíc mám v plánu zaměřit se na četbu knížek k bakalářce, některé mám již rozečtené. Cirkadiánní kód mám skoro dočtený, v květnu plánuji napsat esej po tom co udělám ATP.
Na měsíc duben jsem měla za cíl napsat eseje na již přečtené knížky a dát 13kb, zatím mám 10kb, tak uvidíme, jestli dneska ještě zvládnu nějaké dopsat:)
Závěr
Snad vás toto mírně netradiční pojetí eseje na tuto knihu bavilo a něco vám dalo, knížku samozřejmě doporučuji 10/10:)