Stará pravidla marketingu


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 21.04.2023

Nová pravidla marketingu a PR   David Meerman Scott

Kniha byla napsána v roce 2007 a bohužel je už dost zastaralá. Forma propagace na internetu se hodně změnila a mění se postupně každý den. Přesto tato kniha má 3 body, tak jsem si ji přečetla. Upřímně mi nic nového do života nedala. A nedoporučuji ji proto dalším čtenářům. Raději sáhněte po novějších publikací např. od Viktora Janoucha, Kotlera, Kellera a Burešové.


Tady máte přehled, co kniha obsahuje.


1. část knihy: Internet změnil pravidla hry pro marketéry a nabízí možnosti, jak se spojit s publikem nákladově efektivními způsoby. Vyhledávače usnadnily zákazníkům najít to, co chtějí, a loajalita je pomíjivá. Televizní reklamy jsou méně účinné než cílené kampaně a moudří marketéři se snaží porozumět svému publiku, aby mu mohli přizpůsobit svou nabídku.


Část 2: Blogy mohou být účinným nástrojem pro oslovení zákazníků, ale vyžadují kreativní přístup k zapojení publika. Sociální média jsou pro úspěch nezbytná a kreativní nápady, které přímo reagují na potřeby uživatelů, se mohou stát virálními. Web je mocným nástrojem pro sběr dat, ale kvůli přehršli informací je důležité data roztřídit a najít to, co je relevantní.


Část 3: Společnosti potřebují online přítomnost, aby přilákaly zákazníky, a měly by se snažit nabízet špičkové služby, které zákazníci ocení. Je důležité navrhnout prodejní trychtýř, který ovlivňuje nákupní proces a efektivně dodává produkty. Marketéři musí přemýšlet nestandardně a hledat nové způsoby, jak globálně ovlivnit publikum.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: