Protože se teď v MarkMe zaměřujeme na zisk klientů, rozhodl jsem se vybrat si knížku, která se věnuje prodeji a obchodu.
V knize mě nejvíce zaujala myšlenka toho, že příprava = profesionalita. Autor v knize popisuje 3 body přípravy:
1. Příprava před schůzkou, kdy si zjistíme co nejvíce o našem protějšku schůzky a o oblasti, ve které se pohybuje a připravíme si otázky, které mu chceme položit.
2. Příprava během schůzky, kdy si musíme vše zapisovat a hlavně získat odpovědi na naše připravené otázky. Tím sbíráme zkušenosti na zlepšení nejen do dalších schůzek, ale hlavně si tím zajišťujeme to, že si ze schůzky odneseme to, co chceme a výsledek dopadne podle našeho očekávání.
3. Třetím bode je reflexe, kdy si sami po schůzce reflektujeme na to, jestli jsme dosáhli toho, čeho jsme chtěli, jak schůzka probíhala a co chceme zlepšit do další schůzky.
Myslím si, že tyto tři kroky jsou základem pro každou úspěšnou schůzku.
Základní pravidla, která by měl zvládat každý prodejce:
Kniha se mi moc líbila, jsou v ní jasné rady a triky na to, jak zlepšit své prodejní dovednosti.