Tuto knihu jsem si vybrala, abych prohloubila své znalosti marketingu, ačkoliv si v blízké době neplánují otevřít kamený obchod se zbožím na které je tato kniha zaměřená, přesto mohu říct, že mě kniha obohatila.
Autor této knihy strávil část života skrztým pozorováním chování lidí v prodejnách.
Pro začínající podnikatele a lidi, kteří spolupracují s podnikateli distribující zboží do prodejen je důležité znát informace jako
Kontakt se zákazníky
Ženské a mužské nakupování
Autor statisticky podkládá, že ženy stráví více času nakupováním než muži, více čtou etikety, koukají na ceny, v okamžiku, kdy žena nakupuje s mužem, zkrátí se doba nákupu o polovinu. Abychom tomu zamezili měli bychom mužům poskytnout sekce jim určené či pohodlná místa na čekání.
Smyslové vnímání
Underhill zmiňuje důležitost zapojení smyslů do nakupování to může mít například podobu vůně- v pekárně nebo obchodě se svíčkami, lidé si pak dále rádi věci osahávají, proto je dobré jim to umožnit.
Čekací lhůta
Zážitek z nákupu zákazníka, jeho hodnocení je značně ovlivněno čekací dobou u poklady, tolerantní jsou 2 minuty, poté začínají byt lidé negativně naladěni.