Proč nakupujeme


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 19.04.2023

Proč nakupujeme   Paco Underhill



Tuto knihu jsem si vybrala, abych prohloubila své znalosti marketingu, ačkoliv si v blízké době neplánují otevřít kamený obchod se zbožím na které je tato kniha zaměřená, přesto mohu říct, že mě kniha obohatila. 

Autor této knihy strávil část života skrztým pozorováním chování lidí v prodejnách.


Pro začínající podnikatele a lidi, kteří spolupracují s podnikateli distribující zboží do prodejen je důležité znát informace jako 



  1. EFEKT VRÁŽENÍ




Kontakt se zákazníky



Ženské a mužské nakupování 

Autor statisticky podkládá, že ženy stráví více času nakupováním než muži, více čtou etikety, koukají na ceny, v okamžiku, kdy žena nakupuje s mužem, zkrátí se doba nákupu o polovinu. Abychom tomu zamezili měli bychom mužům poskytnout sekce jim určené či pohodlná místa na čekání.


Smyslové vnímání 

Underhill zmiňuje důležitost zapojení smyslů do nakupování to může mít například podobu vůně- v pekárně nebo obchodě se svíčkami, lidé si pak dále rádi věci osahávají, proto je dobré jim to umožnit.


Čekací lhůta

Zážitek z nákupu zákazníka, jeho hodnocení je značně ovlivněno čekací dobou u poklady, tolerantní jsou 2 minuty, poté začínají byt lidé negativně naladěni. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: