Proč Košilárium


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 23.05.2023

Začnete s PROČ   Simon Sinek

Autor knihy má super ted talk: https://www.youtube.com/watch?v=lmyZMtPVodo

Pouštěli jsme si ho na TS a s Térou jsme podle toho aktualizovali prezentování Košilária Centilia Košila. 


Proč - proč děláme co děláme, jaký je hlubší záměr? (tohle nikdy nemužou výt peníze)

V Košilárium věříme, že se módní průmysl může stát ekologicky udržitelným. 

Já a Téra podporujeme myšlenku udržitelného oblečení a je pro nás důležitá. Vadí nám chování fast fashion značek. Rozebráno na tik toku @sekacujeme. 


Jak - Jak dosáhneme našeho proč? Jak proměníme módní průmysl v udržitelný?

Odkryjeme temné stránky fast fashion a budeme vzdělávat společnost o udržitelné módě.

Přesné JAK ještě domyslíme, protože změnit módní průmysl je giga sousto. 



Co - co děláme, prodáváme?

Originální produkt, který zákazník objeví v secondhandu, nebo v našem vlastním kamenném obchodě. Upcyklovaná košile, která je jediná na světě.



ATP

Pro fungující byznys musíte mít PROČ. Pro sebe i pro veřejnost. Většinu věcí sice děláme pro prachy, ale v momentě kdy děláme něco s hlubší myšlenkou, naše práce má rozsah a dosah.

Od momentu, kdy jsme na TS vymysleli Košiláriu Proč, mám mnohem lepší pocit z mojí práce. Přijdu si jakoby ,měla větší smysl. Z našeho proč se stalo něco za čím si opravdu stojím. Šli jsme sice trochu krkolomnou cestou - správně by se mělo začít od proč a pak až byznys, ale nevadí. Nevím jestli dokážeme naše proč naplnit, ale o to vlastně vůbec nejde. Jde o to aby, to co děláme mělo smysl a naplňovalo nás to, zároveň naše proč musí být srozumitelné pro našeho zákazníka.





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: