Úvod
Tato kniha není příliš aktuální, je velice zajímavá z hlediska toho, že každá kapitola je napsaná jiným autorem - dostáváte mnoho pohledů na jedno téma a je plná praktických typů. Problém je, že je 9 let stará a plno z nich není již vůbec aktuálních. Suma sumárum bych ji spíše nedoporučila, ale stejně jsem si něco odnesla:
Google Analytics
Přestože nebyl návod úplně aktuální kniha mě dokopala se konečně více pověnovat Google Analytics. E-shop máme nyní dva měsíce, ale přes celkové zahlcení jsme ho ani moc neanalyzovali, takže:
Reklama
Praktické rady z této kapitoly již praktické nebyly, ale zato mi ukázali jak zásadní je placenou reklamu mít. Stále spoléhám na organický dosah, který sice přináší nové sledující/zákazníky, ale šíleně pomalu. Na konec léta/podzim jsem tedy naplánovala placenou reklamu na IG/FB/TikTok. Reklama bude:
Content marketing
Už v roce 2014 věděli, že content marketing je to pravý ořechový. Když nás nikdo nezná musíme přinést nějakou hodnotu, ale jak? Neil Patel doporučuje tyto tři věci:
Závěr
Kniha je stále čitelná, ale věřím, že v tomto odvětví člověk najde lepší. V online marketingu holt ten čas letí šíleně rychle. I tak jsem si z toho vytáhla zajímavé poznatky a udělala si trochu reality check a kam se pustit dál.