Online pramarketing


1 bod

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 28.06.2023

Online marketing   kolektiv autorů

Úvod

Tato kniha není příliš aktuální, je velice zajímavá z hlediska toho, že každá kapitola je napsaná jiným autorem - dostáváte mnoho pohledů na jedno téma a je plná praktických typů. Problém je, že je 9 let stará a plno z nich není již vůbec aktuálních. Suma sumárum bych ji spíše nedoporučila, ale stejně jsem si něco odnesla:


Google Analytics

Přestože nebyl návod úplně aktuální kniha mě dokopala se konečně více pověnovat Google Analytics. E-shop máme nyní dva měsíce, ale přes celkové zahlcení jsme ho ani moc neanalyzovali, takže:


Reklama

Praktické rady z této kapitoly již praktické nebyly, ale zato mi ukázali jak zásadní je placenou reklamu mít. Stále spoléhám na organický dosah, který sice přináší nové sledující/zákazníky, ale šíleně pomalu. Na konec léta/podzim jsem tedy naplánovala placenou reklamu na IG/FB/TikTok. Reklama bude:


Content marketing

Už v roce 2014 věděli, že content marketing je to pravý ořechový. Když nás nikdo nezná musíme přinést nějakou hodnotu, ale jak? Neil Patel doporučuje tyto tři věci:

Závěr

Kniha je stále čitelná, ale věřím, že v tomto odvětví člověk najde lepší. V online marketingu holt ten čas letí šíleně rychle. I tak jsem si z toho vytáhla zajímavé poznatky a udělala si trochu reality check a kam se pustit dál.





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: