Oglivy on Advertising


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 09.02.2022

Oglivy on Advertising   David Oglivy

Ogilvy o reklamě


Co(?)  můžete dělat pro zvýšení prodeje?


Jak?


  1. Průzkum  - díky průzkumu predikovat, jaké produkty budou úspěšné 
  1. ZLEPŠENÍ KVALITY produktu
  1. Balanc mezi konvencí a novinkami 
  1. dejte tomu název
  1. tvorba ceny 
  1. využití zdrojů 
  1. vložte usílí do spuštění



REKLAMY


Možnosti jsou dvě a to přesvědčit stávající zákazníky, aby kupovali více, nebo přesvědčit nové potencionální zákazníky.


Příklad z praxe: Listerine- produkt se prodával vždy dobře, ale v okamžiku, kdy ho začali propagovat jako lék na smrdutý dech, prodeje raketově vzrostly


Důuležité je znát své okolí- zákazníka- vědět, kde se pohybuje, kde a jak ho máte možnost zaujmout, ale i svou konkurenci, u níž se můžete inspirovat- co dělá správně a funguje? Naopak čím odrazuje zákazníky? Máte možnost se vyhnout stejným chybám a dělat věci lépe


Velké myšlenky



Udělejte to speciální 



Tištěná reklama


  1. Titulek
  1. Obrázky 
  1. COPYWRITING 
  1. Kupon 

Text jeho forma a rozmístění



Televizní reklama

Jak zajistit, aby byla efektivní?- využití těchto prvků



  1. 2 herci dohadující se o produktu
  2. Recenze zákazníků/odborníků
  3. Ukázka jak produktu- jak funguje
  4. Neobvyklé postavy (vtipné, sentimentální,založené na faktech, zpravodajské)






Jak se řídí reklamní agentura?


Potřeby


Vysoké nároky


Platební systém


Investice


Klienti


Prezentace- pokud o vás klienti mají zájem odprezentujte jim důvody, proč by vás měli najmout, během tohoto setkání byste si měli promíchat sedadla vašeho a jejich týmu, abyste byli sjednoceni. Důležité je nečíst z poznámek, abyste působili přirozeně. Abyste působili upřímně, vyplatí se přiznat své slabiny ještě, než si jich všimne sám klient, navíc stejně tak  když pak budete mluvit o svých silných stránkách, budete působit upřímně.


Špatní klienti





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Kategorie: Jiné

Body: 1

07.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: