Proč jsem si knihu vybral?
Již na začátku jsem si přečetl minimálně jednu esej na tuto knihu a relativně mě oslovila z důvodu, že se chci zlepšit v copywritingu, protože ho budu potřebovat při mém projektu Přihořívá. Když vytvářím weby, mám relativně problém s copy, proto se snažím tento soft skill zlepšit.
+ se jedná o duchovní knížku a je potřeba knihy prokládat i těmito. (Snažil jsem se většinu napasovat na copy, které teď potřebuju.)
Main points;
1. Věřit ve své schopnosti
Snažím se vybudovat sebedůvěru, že při psaní nových nápadů je zásadní úspěch v to věřit.
2. Stanovit si velké cíle
Když si stanovím velký, ambiciózní cíl/vizi, pomůže mi překonat překážky a dosáhnout tak úspěchu.
3. Posilování pozitivního myšlení
Pozitivní přístup se ve svém životě snažím hodně vytvářet, vše jde jednodušeji, když se na to dívám pozitivně.
4. Pracovat na svých komunikačních dovednostech
Efektivní komunikace je hodně důležitá pro spolupráci s klienty, stejně jako sdělování mých nápadů. Občas se setkávám s problémem vyjádřit svůj nápad. Na tom už delší dobu pracuji.
5. Neustálé učení a zdokonalování
Sledování trendů a inovace jsou skoro v každém odvětví, převážně v marketingu, pro který svůj copywriting chci využít.
Autor úspěch zmiňuje tak, že je jedná o mind set, že nejsme předem “předúrčení” k tomu být úspěšní. – S tvrzením souhlasím, ale jen částečně, někdo tu cestu má jednodušší, někdo těžší z pohledu začátečnického kapitálu (“investora”)
Techniky, co teda v praxi?
Pozitivní afirmace – o té se již tak trochu zmiňuji i výše, ale jen okrajově. Pokud je člověk motivován a zaměřen na své cíle, bude o dost jednodušší je splnit.
Negativní myšlení – k výše zmíněnému se pojí i negativní myšlení, i to nás dokáže ovlivnit.
Plánování / cíle – vytvářet si krátkodobé plány je super věc, k dosažení jednotlivých kroků, abychom dosáhli cíle.
Co jsem si uvědomil?
Potřeboval jsem si přečíst knihu o duchovním růstu, je důležité témata knih alespoň trochu střídat – jde opravdu znát, že je to takové více odpočinkovější čtení, když je to duchovní růst, než odborná kniha na marketing. I přesto, že se jedná o duchovní růst, snažil jsem se vše napasovat na copy, které teď využiji v projektech.