Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 23.02.2022

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital   Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setyawan

Marketing je pro mě jedním ze základních stavebních kamenů podnikání a myslím si, že pro mě do budoucna bude klíčové, umět se v tomto odvětví pohybovat, a to hlavně z toho důvodu, protože v marketingu je stále zapotřebí udržet krok a sledovat novinky, které přichází.


V dnešní době, především v době covidu, kdy jsme si prošli několika lock downy, které ze dne na den zavřeli všechny kamenné prodejny, jsme mohli pocítit důležitost digitálního marketingu a prodeje našich produktů. Důležité ale také je, abychom uměli marketing správně kombinovat jak v online, tak ale i v offline podobě, nejen kvůli tomu, že po dlouhé době izolace se lidé rádi vrací zpět k tomu, co mohou vidět „v reálném světě“. Pokud například vymyslíme nějakou dobrou kampaň na sociálních sítích, je pro nás také důležité, aby se lidé setkávali a společně se o této kapani bavili a šířili ji dále.


Je zapotřebí, abychom udrželi krok s neustálými trendy a novinkami, které se v marketingu objevují. Kniha nám pomáhá s tím, jak se těmto novinkám lépe přizpůsobit a jak být vůči nim flexibilnější. 


Dnešní zákazníci se hodně přiklání k tzv. Content marketingu, jehož smyslem není vytvořit reklamu na jeden produkt, ale tvořit například obsah no sociálních sítích, který bude zákazníky zajímat, bavit a přinese jim něco nového. 


V knize nalezneme postup, díky kterému můžeme vytvořit efektivní content marekting:


- Stanovit si cíle – zvýšit prodeje, povědomí o značce, obojí…?

- Zmapovat potencionální zákazníky (cílová skupina) – co zákazníci chtějí, potřebují, na koho mířit…?

- Naplánovat obsah – téma, problematika, design…?

- Vytvořit obsah – kdo, kdy…?

- Zvýšit dosah – interakce se zákazníky, různá média…?

- Vyhodnotit úspěšnost/neúspěšnost – metody, splněné cíle…?

- Vylepšit obsah – co můžeme zlepšit…?


Kniha mi přinesla spoustu podnětů k zamyšlení v souvislosti s naší marketingovkou. Chci zlepšit správu sociálních sítí pro naše klienty a převážně u Golfcentra se vydat více směrem Content marketingu.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: