MARKETING!!


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 27.03.2024

Tohle je marketing!   Seth Godin

Když jsem se poprvé ponořila do knihy "Tohle je marketing" od Setha Godina, byla jsem připravena na typický marketingový manuál plný strategií a triků, jak prodat co nejvíce produktů. Co jsem však našla, bylo něco mnohem hlubšího a inspirativnějšího. Godin mě přesvědčil, že marketing není jen o prodeji, ale o vytváření změn, o příbězích, které sdílíme, a o spojení s lidmi na úrovni, která překračuje obyčejný obchod. Jako žena, která se snaží najít svou cestu ve světě, kde se zdá, že je vše předmětem prodeje, mi Godinova kniha ukázala, jak může být marketing autentický, smysluplný a dokonce i altruistický.


Godin začíná tvrzením, že marketing by neměl být o tom, kdo křičí nejhlasitěji nebo kdo vynaloží nejvíce peněz na reklamu. Místo toho jde o to, najít "menšinu", lidi, kteří sdílejí vaše hodnoty a touhy, a oslovit je na úrovni, která rezonuje s jejich vlastními přesvědčeními a potřebami. Tento přístup mě zaujal, protože odporuje tradičnímu vnímání marketingu jako nástroje manipulace. Najednou se mi otevřely možnosti, jak může být marketing použit k šíření idejí a produktů, které skutečně zlepšují životy.


Godin také zdůrazňuje, že úspěšný marketing vyžaduje více než jen dobře formulovanou marketingovou strategii. Vyžaduje, abychom se stali lídry, kteří se nebojí vytvářet změny, a nabízí návod, jak být tímto typem lídra. Jako žena jsem byla povzbuzena myšlenkou, že mohu vést tím, že budu sdílet své příběhy a hodnoty, a tím inspirovat ostatní, aniž bych se uchylovala k autoritativnímu nebo manipulativnímu přístupu.


Jedním z nejvýznamnějších odkazů, které jsem si z knihy odnesla, bylo, že marketing není jen o tom, co říkáme, ale o tom, co děláme a jak se to odráží v produktech a službách, které nabízíme. Godin tvrdí, že nejúčinnější marketingové strategie nejsou ty, které se snaží lidi přesvědčit, aby koupili něco, co nechtějí nebo nepotřebují, ale ty, které pomáhají lidem najít produkty a služby, které skutečně vyhovují jejich potřebám a touhám. To mi připomnělo, že v srdci úspěšného marketingu je empatie a porozumění lidem, kteří jsou našimi zákazníky.


V této knize jsem konečně po dlouhé době viděla pohled na marketing, se kterým se ztotožňuji a je to směr, kterým se snažím marketing dělat. V této době je markeťákem každý druhý a každý druhý to dělá nejlíp. Marketing je najednou o analytikách, personách a tabulkách a zapomíná se na to o čem marketing opravdu je - je o kreativě o lidech a o tom umět je zaujmout.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 3

02.05.2024

Kategorie: Management

Body: 3

30.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 1

29.04.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: