Lépe Prodávat ?


3 body

Hodnocení: 70 %

Přidáno: 09.02.2024

Jak mnohem lépe prodávat   Brian Tracy

Kniha „Jak mnohem lépe prodávat“  od Briana Tracyho,  experta na oblast prodeje a managementu, otevírá dveře do fascinujícího světa obchodního umění. Autor sdílí své bohaté zkušenosti a poznatky z praxe, čímž pomáhá čtenářům odhalit cestu k trvalému obchodnímu úspěchu.



Kniha je rozdělena do několika kapitol, které se zaměřují na různé aspekty prodeje, ať už se jedná o získávání a přesvědčování zákazníků, budování vztahů, zvládání námitek, či základní principy fungování obchodu.




Podstatzné informace z knihy:




1. Prodej není jednoduchý, ale odměňuje úsilí:

Stále se měnící trh a práce s lidmi dělají z prodeje dynamické a náročné odvětví. Naučil jsem se, že méně mluvit a více dělat, protože praxe je klíčová. Neustálý osobní rozvoj mi umožňuje růst a adaptovat se na měnící se podmínky trhu.




2. Inspirace od úspěšných:

Citát "K dosažení svých cílů stačí přijít na to, co udělali jiní před vámi, aby docílili toho, co chcete vy teď." je pro mě inspirativní. Příběhy a zkušenosti úspěšných podnikatelů ukazují, že cesta k cíli vyžaduje tvrdou práci, odhodlání a chytré využití dostupných kontaktů.




3. Důležité aspekty úspěšného obchodníka:




4. Zákazník, problém a řešení:

Tři hlavní pilíře prodeje, které se vzájemně propojují. Pochopení potřeb a přání klienta je základním kamenem pro nalezení optimálního řešení a budování důvěryhodného vztahu. Z mnoha dalších literárních děl je zřejmé, že řešení každodenních problémů vždy nalézá největší ohlas. Autor naznačuje, že úspěšní obchodníci aktivně usilují o porozumění potřebám a přáním zákazníků, a svůj prodejní přístup přizpůsobují těmto individuálním požadavkům. Dále zdůrazňuje, že úspěšní prodejci dokáží budovat vztahy s klienty a získávat si jejich důvěru, což je klíčové pro dosažení obchodního úspěchu. Také tvrdí, že úspěšní prodejci jsou schopni vytvářet motivaci pro nákup produktu či služby a umí přesvědčit zákazníka o tom, že jejich nabídka je ta nejlepší volba pro jeho individuální potřeby.




Kniha mi pomohla uvědomit si, že prodej je komplexní proces, který vyžaduje neustálý rozvoj a zdokonalování. Díky ní jsem získal cenné nástroje a motivace, které mi pomohou na mé cestě k dosažení obchodních cílů.



Hodnocení: 70 %

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: