Jak prodat neviditelné


0 b.

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 03.03.2024

Jak prodat neviditlené   Harry Beckwith

Proč jsem si knihu vybral?


Marketing je téma, které aktuálně řeším každý den a řešit budu i nadále. Čím dál více se zajímám o to, ja věci prodat a jak naleznout potřeby zákazníků.


Hlavní myšlenky:


a. Psychologie prodeje: Kniha se pravděpodobně zabývá psychologickými aspekty prodeje, jako je budování důvěry, porozumění potřebám zákazníků a využití emocí pro úspěšný prodej.


b. Inovativní prodejní přístupy: Autor přináší nové a nekonvenční metody a strategie pro prodej produktů a služeb, které nejsou snadno viditelné nebo nemají konkrétní podobu. To může zahrnovat například využití storytellingu nebo budování osobní značky.


c. Praktické příklady a studie případů: Autor ilustruje své teze a strategie konkrétními příklady a studiemi případů úspěšných prodejních kampaní. Tyto příklady by měly sloužit jako inspirace a modely pro čtenáře, kteří hledají nové přístupy k prodeji.


Oblíbená citace:


,,Nikdy se neptejte: ,,Co se vám nelibí?''ˇˇ


Pouze jedna z věcí, kterou nikdy neříkat, pokud se bavíte se zákazníkem, upřímně bylo obtížné najít smysluplnou citaci.


Závěr + doporučení:


Knihu nedoporučuji. V dnešní době vůbec. Na obalu je napsáno: ,,Kdybych mohl mít o marketingu jen jednu knihu, byla by to tato KLASIKA''. To mluví za vše. Nemyslím si, že kniha z roku 2010 uchvátí markeťáky na v roce 2023 nějakou klasikou. Pointy tam jsou, ale rozhodně je i kvalitnější literatura.





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 0

19.04.2024

Kategorie: Vedení

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Vedení

Body: 3

19.04.2024

Kategorie: Marketing

Body: 2

19.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.04.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: