Proč jsem si knihu vybral?
Marketing je téma, které aktuálně řeším každý den a řešit budu i nadále. Čím dál více se zajímám o to, ja věci prodat a jak naleznout potřeby zákazníků.
Hlavní myšlenky:
a. Psychologie prodeje: Kniha se pravděpodobně zabývá psychologickými aspekty prodeje, jako je budování důvěry, porozumění potřebám zákazníků a využití emocí pro úspěšný prodej.
b. Inovativní prodejní přístupy: Autor přináší nové a nekonvenční metody a strategie pro prodej produktů a služeb, které nejsou snadno viditelné nebo nemají konkrétní podobu. To může zahrnovat například využití storytellingu nebo budování osobní značky.
c. Praktické příklady a studie případů: Autor ilustruje své teze a strategie konkrétními příklady a studiemi případů úspěšných prodejních kampaní. Tyto příklady by měly sloužit jako inspirace a modely pro čtenáře, kteří hledají nové přístupy k prodeji.
Oblíbená citace:
,,Nikdy se neptejte: ,,Co se vám nelibí?''ˇˇ
Pouze jedna z věcí, kterou nikdy neříkat, pokud se bavíte se zákazníkem, upřímně bylo obtížné najít smysluplnou citaci.
Závěr + doporučení:
Knihu nedoporučuji. V dnešní době vůbec. Na obalu je napsáno: ,,Kdybych mohl mít o marketingu jen jednu knihu, byla by to tato KLASIKA''. To mluví za vše. Nemyslím si, že kniha z roku 2010 uchvátí markeťáky na v roce 2023 nějakou klasikou. Pointy tam jsou, ale rozhodně je i kvalitnější literatura.