Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 24.01.2022

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod   Miroslav Sedlák, Petra Mikulášová

Papírování:

Každý sklad, každá kancelář, každý obchodní prostor musí podléhat určitým bezpečnostním podmínkám provozu. Na tyto možná rizika provozu se musí dle zákona upozorňovat dle různých bezpečnostních tabulek. Rozlišují se tyto typy tabulek:

·        Příkazové tabulky

·        Tabulky bezpečí

·        Tabulky informační

·        Výstražné tabulky

·        Zákazové tabulky


BOZP:

Za porušení norem BOZP hrozí podnikateli pokuty v různé výši.


Náhradní plnění:


Co je to?

Náhradní plnění je příspěvkem společenské solidarity v zaměstnaneckých vztazích směrovaným k ohrožené skupině osob se ZP (zdravotním postižením) na trhu práce. Náhradní plnění slouží jako aktivní obchodní podpora zaměstnavatelů na vytváření a udržování kvalitních pracovních míst pro osoby se ZP. Je nejúčinnějším a nejefektivnějším nástrojem bez nároků na další sociální výdaje společnosti.


Zákon říká následující:

Každý zaměstnavatel s min. počtem 25 zaměstnanců musí zaměstnávat povinný podíl osob se zdravotním postižením a to 4 % z celkového počtu svých zaměstnanců.


Jak může podnikatel splnit tyto požadavky?

1)     může přímo zaměstnávat osoby se zdravotním postižením

2)     může odebrat zboží nebo služby od někoho, kdo osoby se ZP přímo zaměstnává v podílu větším než 50 % ze svého celkového počtu zaměstnanců

3)     musí zaplatit finanční odvod do státního rozpočtu (nejméně výhodná varianta)

 

Cenotvorba:

Nízká cenotvorba je dlouhodobě neudržitelná a ničí trh. Určitě neplatí, že nejlevnější cena vede k největšímu počtu objednávek.

 

Jak často se platí DPH?

Frekvence odvodů správci daně jsou závislé na výši obratu. Standardně se platí do 25 dnů po skončení zdaňovacího období.


Co je to doména a webhosting?

Je to unikátní adresa na internetu, která určuje jednoznačnou pozici webových stránek.

Webhosting je fyzické umístění souborů na serveru, jedná se o pronájem prostoru webových stránek na cizím serveru. Pronajímatel serveru je označován jako poskytovatel webhostingu.


Využití klíčových slov:

Zásadní podmínkou klíčových slov je míra výskytu v textu. Každá stránka by měla být zpracována tak, aby se zde klíčové slovo vyskytlo několikrát.

Při psaní textu na webu je dobré využívat takzvané obrácené pyramidy. Nejdůležitější část textu je potřeba dávat nahoru, uživatelé čtou jen pár řádků a nadpisy, pak přechází na další stránku.

Obecná klíčová slova mají vysoké zastoupení v hledanosti, například slovo rukavice. Naopak specifická klíčová slova zadává do vyhledávače méně lidí, za to o to více za účelem nákupu. Obecné fráze stojí o dost více peněz, než ty specifické.


Přesná shoda:

Dotaz uživatele je stejný jako klíčové slovo. Pokud uživatel nezadá shodné klíčové slovo, inzerát se mu neukáže.


Frázová shoda:

Při frázové shodě stačí, aby fráze byla v dotazu uživatele obsažena (při zachování pořadí slov). Je ovšem povoleno její levostranné nebo pravostranné rozšíření. Dotaz tedy může obsahovat další slova před nebo za frází. Příklad: Klíčové frázové slovo bude „dovolená Amsterdam“, tak uživateli se zobrazí tento inzerát na tyto vyhledávání „levná dovolená Amsterdam“ nebo „dovolená Amsterdam kde se ubytovat“.


Volná shoda:

Pokud přidáte například klíčové slovo ve volné shodě „čepice“, sdělujete tím službě Google Ads, že má vaši reklamu zobrazit u všech vyhledávacích dotazů, které zahrnují buď přímo tento výraz, nebo výraz podobný. Reklama se tak může zobrazit při vyhledání výrazu „čepice“, ale také u vyhledávacích dotazů „plážové klobouky“, „zimní doplňky“ nebo „sombrera“. Klíčová slova ve volné shodě umožňují oslovit co nejširší publikum.


Vylučující slova:

Typ klíčového slova, které brání spuštění reklamy na základě určitého slova či sousloví. Například já nechci ukazovat svoji reklamu lidem, kteří hledají úklid. Jelikož mám pozice obsazené a nové lidi nepotřebuji, nepotřebuji za tuto reklamu platit. Když tedy někdo bude hledat frázi typu „práce úklid“, tak se mu moje reklama nezobrazí, jelikož zadám tuto frázi do vylučujících klíčových slov.


Chyby v objednávkovém procesu:

·        Nutnost registrace

·        Vyžadování velkého množství povinných položek

·        Nefunkční tlačítka

·        Špatná a nesrozumitelná informace o cenách (například Alza.cz dlouho uváděla cenu bez DPH, což lidi mátlo)

·        Zdlouhavý objednávkový proces


Reference:

Reference jsou jednou z nejdůležitějších věcí, která působí na naše potenciální zákazníky. Není důležité mít co nejvíce referencí, důležité je mít kvalitní reference. Tím se zvýší důvěryhodnost návštěvníků našich stránek. Na svůj web jsem se rozhodl umístit i náhled k potvrzení o pojistce, abych byl transparentní a mohl svým zákazníkům ukázat, že jsem opravdu pojištěný.


Pravidelná aktualizace stránek:

Vyhledávače považují aktualizovaný obsah za kvalitnější, což se může odrazit ve výsledcích vyhledávání.


Další tipy:

Spousta webů je neosobních, nebojme se použít osobní naše fotky a ukázat, kdo stojí za naší firmou.

S rostoucími počty reklam lidé přestávají informace kolem sebe vnímat. To se týká i bannerů. Běžná konverze bannerů je v řádu promile.  

 

Závěr:

Tuhle knihu jsem přečetl již před delší dobou, ale esej jsem se rozhodl napsat až teď. Když se zpětně podívám, podařilo se mi s Vláďou vytvořit dobrý web, který dodržuje rady a tipy jak z knihy, tak jde s trendy ostatních úspěšných webů. Co jsem se naučil je to, že se nevyplatí šetřit na důležitých věcech, i když moc dobře vím, že mi Vláďa dal dost dobrou cenu a můj web by jinak vyšel o dost více, než mě doposud stál.

Víme, že konkurence je velká a trh je saturovaný. Také vím, že když nějaká kancelář poptává úklid, tak osloví něco v rozmezí 1 až 5 firem. Já musím mezi těmito firmami v online světě, kde se utkáváme, aspoň nějak vyniknout. A to například jménem, vtipnými fotkami, připravovaným videem a dalšími maličkostmi, jak se odlišit. Na svém webu mám již pár hezkých a upřímných recenzí, rád bych ovšem ještě přidal na svůj web referenci, která bude podepsaná majiteli firem, s razítkem, datumem a opravdu ve velmi vznešené a oficiální podobě, tyto reference se pak budou hodit spíše ve státních zakázkách, než v soukromém sektoru.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: