How Customers Think: Essential Insights Into the Mind of the Market


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 02.02.2022

How Customers Think: Essential Insights Into the Mind of the Market   Gerald Zaltman

Tuto knihu jsem si vybral především z toho důvodu, že mě zaujal pojem neuromarketing, který využívá lékařských technologií k prozkoumání toho, jak zákazníci reagují na různé marketingové metody. 


Důvodem, proč většina začínajících projektů na trhu selže v prvních 6 měsících i přes velkou časovou a finanční investici, kterou do projektů vloží je, že často dochází k nesouladu mezi tím, jak přemýšlí zákazníci a mezi metodami, které využívají marketingové týmy k tomu, aby dobře odhadli cílovou skupiny a dokázali na ni správně zacílit. Abychom dokázali poznat svého zákazníka na 100 %, oproti běžným 5 %, ke kterým docházíme díky klasickým způsobům, je zapotřebí zapojit inovativní techniky a postupy. Je zapotřebí se zákazníky hovořit a pomocí kreativních otázek dojít až k tomu, kdo přesně jsou naši zákazníci a co potřebují. 


1.     Kreativní kladení otázek

Autor při využití této metody doporučuje kreativitu v otázkách zkoumajících podvědomé myšlenky zákazníků, ze kterých vychází reakce na marketingové kampaně. V praxi tato metoda funguje jako kladení vhodných a nevšedních otázek, jejichž cílem je přiblížit nás k zákazníkovi a jeho myšlení. 


2.     Sensory branding

Tato metoda zapojuje 5 lidských smyslů (zrak, čich, chuť, hmat a sluch). Skvěle tento způsob využívá například Coca-Cola, která od vzniku své výroby vystupuje pod stejným designem a její chuť se také nezměnila. 



3.     Latence odpovědi

Tato metoda je založena na době, jakou trvá zákazníkovi odpovědět na položenou otázku. Čím rychleji respondent odpoví, tím je přesvědčenější o daném produktu. 

V knize je uvedena spousta zajímavých metod, jak pracovat se svými zákazníky, bohužel jsem se ještě nestihl dostat k aplikování do praxe ale věřím, že v budoucnu některou z technik využiji. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: