Guerrilla marketing - Kenneth Parker


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 15.03.2023

Guerilla Marketing   Kenneth Parker

„Guerrilla marketing is a fairly new marketing technique focused on unorthodox, often low-cost strategies to build visibility and goodwill towards a brand, company, service or even a corporation.“

 

„Guerrilla promotion tactics frequently incorporate elements of humour, humour and novelty to catch the attention of individuals and engage them in the marketing act. The publicity of the guerrillas is unforgettable.“

 

Definice marketingu:

Marketing se týká činností, které firma podniká, aby podpořila nákup nebo prodej produktu nebo služby. Marketing zahrnuje reklamu, marketing a poskytování zboží zákazníkům nebo jiným podnikům. Některé propagace provádějí jménem klienta přidružené společnosti.

 

Profesionálové pracující v marketingových a propagačních odděleních korporací se snaží reklamou upoutat pozornost klíčového potenciálního publika. Propagace cílí na konkrétní publikum a může zahrnovat doporučení celebrit, chytlavé fráze nebo slogany, zapamatovatelné obaly nebo grafické návrhy a celkovou mediální expozici (exposure).

 

"Repetition is linked to the subconscious unconscious. "

Guerrilla marketing by měl být:

Clever: A successful marketing advertisement for guerrillas should be clever in that it leaves consumers to think and interpret the advertisement.

Compelling (přesvědčivé): This will catch the attention of the customers and make them enjoy the advertising.

Memorable: It should elicit a consumer's intended emotional response.

Interactive: Be it with the local environment or with users, it should be interactive.

 

Cílový trh je přesná skupina lidí, které chcete, aby vaše marketingové sdělení oslovilo. Jsme lidé, kteří s největší pravděpodobností nakupují zboží nebo služby, a spojují nás určité podobné charakteristiky, jako je demografie a chování. Čím více identifikujete své cílové publikum, tím lépe pochopíte, jak a kdy oslovit ty nejlepší vyhlídky. Můžete začít s velkými kategoriemi, jako jsou mileniálové nebo svobodní tatínkové, ale musíte být mnohem konkrétnější, abyste dosáhli co nejlepší úrovně konverze.

 

Ujasněte si hodnotu své služby nebo produktu co nejvíce. To se týká klíčového rozlišení mezi funkcemi a výhodami, kterým musí rozumět všichni marketéři. Celý den můžete vyjmenovávat vlastnosti svého produktu, ale nikoho nepřesvědčíte, aby od vás nakupoval, pokud mu nevysvětlíte výhody. „Features are what makes or is your product.“ Výhody jsou výsledky. Jak váš produkt usnadňuje, zlepšuje nebo jen pro někoho dělá zajímavější život?

 

Pulzní strategie (push marketing) je považována za moderní a úspěšnější techniku. Jak si asi dokážete představit, lidé, kteří používají tuto strategii, inzerují opravdu tvrdě na krátkou dobu a pak si dají pauzu. Možná si myslíte, že by to bylo méně efektivní než kontinuální strategie, ale pravdou je, že je téměř stejně účinná jako tato. Vysvětlení pro to je takové, že si lidé na nějakou dobu vybaví reklamy, které vidí. Zejména reklamy, kterou vidí docela dost. A když je tato reklama nebo inzerovaná značka v jejich nedávné paměti, nepotřebují novou reklamu, aby je přitáhla znova na trh.

PPC ads, landing pages, digital advertisements and social media examples…

 

Knihu bylo těžké překládat z angličtiny do češtiny. Příště nejspíš rovnou zkusím esej v angličtině napsat, i když to možná nebude gramaticky úplně správně.

 

Z knihy jsem si odnesla nějaký ucelený základ o marketingu, který chci využít v bakalářské práci a také o Guerrilla marketingu, který bych chtěla využít v budoucnu v nějakém projektu. O Guerrilla marketingu totiž už delší dobu vím a díky této knize jsem si více ujasnila, o co přesně jde a dozvěděla se zase o něco víc. Kromě toho bych chtěla využít v nejbližší době pulzní strategii v nějakém z mých projektů, ale to budu muset prokonzultovat s dalšími členy a nemám v tom ještě jasno. Milým překvapením pro mě však byl fakt, že se s Taistellou občas ke Guerrilla marketingu přibližujeme, když roznášíme letáčky se statementy do ulic nebo když natáčíme videa na kontroverzní témata. Obojí je zatím poměrně úspěšné.

 




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: