Guerilla marketing


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 05.04.2024

Guerilla marketing   Jay Conrad Levinson

Úvod

S Guerilla marketingem jsem se v praxi setkal při mém působení v České produkční, když jsme měl na starosti přípravu realizace kampaně pro Hornbach. Abych si rozšířil i teoretické obzory, rozhodl jsem se přelouskat tuto knihu.

 

Co jsem si odnesl?

Image versus identita

Autor zdůrazňuje rozlišení mezi pojmy image a identita. Image může evokovat dojem něčeho neautentického, zatímco identita odráží skutečnou podstatu našeho podnikání a naši osobnost

 

Na co se zaměřit?

Měli bychom mluvit o emocích, které klient zažije, když získá náš produkt/ službu.

Guerilla útočí výhradě na emoce (wow efekt, rychlé dělání fotky, asociace se vzpomínkou z dětství.

 

Jak stavět webovky?

 

 

Jak by měl vypadat marketing v TAPu?

 

 

Závěr

Aktuální stav našeho marketingu i jeho budoucnost je nastíněná výše v sekci „Jak by měl vypadat marketing v TAPu?“ Kniha byla pěkné shrnutí již načerpaných znalostí, více než k marketingu samotnému mě napadaly věci, k zlepšení řízení projektu IZPP i ostatních projektů. V Z – FOUNDu nás čeká kvalitní web, který bude postaven na nás jako osobách, funguje to lépe.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Podnikání

Body: 2

03.05.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

03.05.2024

Kategorie: Marketing

Body: 2

02.05.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

02.05.2024

Kategorie: Marketing

Body: 2

02.05.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

02.05.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: