Guerilla marketing


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 21.04.2023

Guerilla marketing   Jay Conrad Levinson

Bégéčkami oblíbený guerilla marketing. A vlastně i mnou oblíbený, jak z pozice zákazníka, tak z pozice marketéra. Guerilla marketing je způsob oslovování zákazníků pomocí netradičních metod. Často ho využívají malé podniky, které si nemohou dovolit velké reklamní kampaně. Marketéři se zajímají pouze o výsledek hospodaření, nikoli o další měřítka, jako je návštěvnost nebo prodej, které ne vždy přesně odrážejí úspěšnost reklamní kampaně. Tradiční marketing je obvykle jednostranný, zatímco guerilla marketing zahrnuje dialog mezi zákazníkem a firmou.


Využití v BG Ghosteezy:

Důvody, proč využít tuto formu propagace?

K propagaci internetového obchodu Ghosteezy byl zvolen guerilla marketing. Zvolili jsme tuto formu marketingu jako nejvýhodnější pro projekt hned z několika důvodů:

  1. Zaujetí pozornosti: Guerilla marketingové kampaně se často zaměřují na originální a netradiční způsoby zaujetí pozornosti, což může být pro potenciální zákazníky velmi atraktivní. Cílová skupiny projektu jsou lidi, kteří dělají skateboarding, ať už profesionálně či jako koníček. Tento typ zákazníků má ležérní styl a neosloví je jen tak ledajaké reklamy. Proto chceme značku propagovat přímo v místě, kde se tito lidé pohybují. To jsou skateboardingové soutěže, které mají ve Velké Británii vysokou návštěvnost závodníků i diváků.
  2. Vyvolání zájmu: Guerilla marketingové kampaně jsou velmi neobvyklé a kreativní, což může vyvolat zvědavost a zájem lidí o oblečení na skate. Pokud vytvoříme kampaň, která vyvolává otázky a zajímavost, lidé si mohou chtít prohlédnout produkty, a nakonec je zakoupit.
  3. Efektivita: Guerilla marketingové kampaně mohou být velmi efektivní, protože často nevyžadují vysoké náklady na propagaci, ale mohou mít velký dopad. Využití sociálních sítí a zajímavý obsah může vést ke zvýšení povědomí o e-shopu, což může vést k většímu počtu návštěvníků a zákazníků.
  4. Vytvoření komunity: Guerilla marketingové kampaně mohou pomoci vytvořit a posílit komunitu kolem obchodu. Skateboarding je založený převážně na komunitě lidí s podobnými zájmy. Pomocí guerilla marketingu se můžeme do této skupiny lidé dostat. 


Naše nápady na závody ve skateboardingu



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: