Get together


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 09.08.2021

Get together   Bailey Richardson, Kai Elmer Sotto, and Kevin Huynh

 

 

 

 

Get together

 


 

 

Dvoubodovka o komuniktě. Kniha, která více než co jiného ukazuje výhody komunity a jaké výhody přináší členům. Na příkladech komunit běžců, lidí procházejících nemocí, nebo pozorovatelů mraků nám autor popisuje principy pro vytvoření, růst a udržení komunity. 


Hlavní je, aby komunita sloužila členům. Podobně jako v knize customer genius autor vypichuje nutnost hodnoty pro členy. Často tato hodnota přichází od jedince, který „zažehne oheň“.

Spark the flame

První krok je zažehnout oheň. Kdo ho ale zažehne? Autor popisoval příběhy velice motivovaných jedinců, kteří okolo sebe nabalili první vlaštovky, které se pak stali šiřiteli myšlenky. Myšlenka, resp. hodnota pro kterou si členové v komunitě užívají může být různá. Pro běžce je to například motivace od ostatních, aby za prvním rohem nepřestali běžet.


Stoke the fire

Dalším krokem je držet křehkou skupinu motivovanou. Pravidelnými setkáními, vzájemným sdílením problémů a progresů, nebo soutěživostí se dosáhne velmi dobrých výsledků.


Pass the torch

Život komunity by byl jen tak dlouhý jako život jejího zakladatele, pokud by se nepředávala pochodeň. Rozvíjejme proto vysoce motivované členy. Dávejme jim možnosti, aby využili svou iniciativu nad rámec povinností člena a začali se profilovat do leadera. Delegujme.

 

Komunita v TAPu?

Myslím, že jsme již měli několikrát skvěle nakročeno. Konkrétně dialog cell, která svými předpoklady splňovala kritéria, která jsou v literatuře popsána, jako důležitá pro vznik komunity. Myslím, že neúspěchy pramení z nedostatku hodnoty pro konzumenty. Máme různé potřeby, tudíž vyžadujeme jinou hodnotu od komunity. Osobně bych se rád stýkal s lidmi, kteří by mi pomáhali získávat zákazníky, pomáhali zlepšit můj produkt a mohl bych si z jejich povídání a zkušeností něco odnést.

Myslím, že díky stimulaci problému čtení a dogmatizaci požadavků na body se pro nás získání bodů stalo sdíleným problémem napříč všemi týmy. Aktivita, která by vedla k systematickému získávání bodů by tedy přinášela hodnotu pro všechny členy. Vzhledem k rozdílným aspiracím našich členů, co se týče profesní a podnikatelské kariéry, nevidím jiný sdílený problém, okolo kterého by mohla vzniknout komunita.  Jestli vás napadne, co by ještě mohlo být problémem, resp. pro jakou hodnotu by si do Tiimi komunity chtěl přijít úplně každý, tak mi to napište do komentáře.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (1):



Jana Švecová - 20.08.2021 - 09:51


Pass the torch se mi spojuje se Štěsti doručeno a linkou... Co říkáš na to, že bys vytvořil Cell, kde si budete navzájem pomáhat v získávání zákazníků, kde byste si pomáhali zlepšit produkty a předávali byste si zkušeností? S hodnotou je to těžké, teprve se formujeme a chodí k nám mnoho lidí, kteří nemají chuť přijmout odpovědnost za svůj seberozvoj, být proaktivní... Ale jinak společně vykročit k zákazníkům vidím jako největší problém - hodně projektů skončí v okamžiku, kdy má jít na světlo a prodávat...

Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: