Brand Flip


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 30.09.2021

Brand Flip   Marty Neumier

Hned po přečtení Brand gap, jsem s nadšením vrhnul na její pokračování knihu Brand flip. Upřímně i přes veškeré své nadšení a dobré pocity z první knížky, jsem měl menší obavy, že v knize bude obsažena ta stejná informace, která bude podaná jinou formou a slovy. Mé obavy se nenaplnily, brand flip perfektně doplňuje předchozí díl.

Jedna to jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec. Všechno je k věci a minimum marketingštiny. Rozhodně doporučuju.


Co bych ale vytknul: V knize jsou uvedené příklady z praxe, ale o hodně víc do hloubky autor rozebírá fiktivní případ. Nic nemám proti fiktivním případům, hrají důležitou roli ve sdělení pointy a zároveň mně osobně to inspiruje vymyslet své fiktivní modelové situace. V te knize jsou ale ty fiktivní případy zneužívané. Marty Neumeier je přímo odborník  z branže, je škoda, že si to nevyužil a nerozebral s nami do hloubky nějaký skutečný případ.


A přesně tenhle bod mě inspiroval přečíst další knihu o brandingu a soustředit na tema cesty hrdiny.


Hlavní klíčové myšlenky, které držim v hlavě při práci na projektu.



• Lidi nekupují značky. Oni se  připojují ke značkám. Chtějí mít vliv na to, co se vyrábí a jak se to doručuje.

• Když se produkt stane symbolem, symbol se stane produktem.

• Ve světě marketingu není produkt inovací, ale zákazník. Vyhrává společnost s nejlepšími zákazníky.

• Jakákoli snaha získat zákazníky je marketing. Jakákoli snaha je udržet  je branding.

• Zákazníci nechtějí aby jste jim něco říkali či ukazovali, chtějí ŘÍKAT A UKAZOVAT. Touží být hrdiny své vlastní cesty. P.S. A přesně tenhle bod mě inspiroval přečíst další knihu o brandingu, která se fokusuje na cestu hrdiny."

• Značka není to, co říkáte, že je. Značka je co o ní říkají vaši zákazníci.





Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: