Úvod
Vítejte v první (druhé - Online marketing jsem zapomněla takto označit:() knize ze série píšu bakalářku!
Základy marketingu byla hodně zajímavá kniha. Z pohledu teorie a literární rešerše to byla jedna radost. Kniha je plná přehledných definicí a srozumitelných popisů všech možných marketingových pojmů - od “běžné” definice marketingu až po to jak ho naplánovat. To si ale můžete přečíst sami, takže teď to moje ATP!
Jdeme si vytvořit marketingový plán na reklamu, o které jsem mluvila v přešlé eseji. Hurá!
Závěr
Plán se mi dělal dobře. Jediný kde cítím, že má slabiny, je situační analýza a positioning. Jelikož to děláme v malém měřítku, tak věřím, že mi tento nedostatek bude odpuštěn. Pomohl mi v nastavení cílů a většímu zamyšlení se nad účelem reklamy a nastavení lepšího komunikačního mixu (obohacení o influencery).
Snad reklama dokáže splnit nastavené cíle! Držte palce<3