The Green Marketing Manifesto


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 23.01.2022

The Green Marketing Manifesto   John Grant

V současnosti jíme, spíme a dýcháme nově objevené náboženství všeho ‚zeleného‘. Ústředním bodem odpovědnosti je průmysl a obchod, přičemž každý se nyní snaží vytvořit svou „ekologickou“ obchodní strategii. V souladu s tímto povědomím se hodně diskutuje o „zelené marketingové příležitosti“ jako prostředku, jak naskočit do rozjetého vlaku. Potřebujeme najít udržitelnou marketingovou strategii, která skutečně přináší zelené cíle, nikoli zelená témata. Marketéři se musí vzdát mnoha způsobů a přístupů, které dávaly smysl čistě z komerčního hlediska, ale které jsou z dlouhodobého hlediska neudržitelné. Skutečný zelený marketing musí jít nad rámec reklamních modelů, kde záleží jen na tom, aby značka dobře „vypadala“; potřebujeme zelený marketing, který dělá dobře. Hype už nebude fungovat; když lidé kupují „zelené“, chtějí vědět, že skutečně přispívají k řešení globálních problémů životního prostředí.

Poznatky, které byste si měli odnést z Manifestu zeleného marketingu


·        Spotřebitelé stále více chtějí, aby se jejich nákupy započítávaly do řešení globálních problémů.

·        Snižování spotřeby a vytváření zisku nemusí být v rozporu.

·        Sítě Web 2.0 inspirovaly nové způsoby myšlení o podnikání.

·        Zelené produkty musí soutěžit na základě tradičních výhod pro zákazníky.

·        Propagujte závazek vaší společnosti k udržitelnosti vytvářením zásad, ze kterých plynou nové standardy a způsoby podnikání.

·        Podpořte ekologické závazky své společnosti partnerstvím s charitativní organizací.

·        Vzdělávejte zákazníky o tom, jak konkrétní produkty zapadají do udržitelnějšího životního stylu.

·        Použijte trvalou kvalitu, klasický design, sdílené nadšení z nabídky a další atributy, stejně jako ekologické výhody, abyste umístili svůj ekologický produkt.

·        Někdy může pro zelené nápady fungovat i vytváření „nové cool“ módy, kterou musíte mít.

·        Přetvářejte kulturní mýty a domněnky, abyste vydláždili cestu velkým změnám životního stylu.



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: