Strategie modrého oceánu


1 bod

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 04.01.2024

Strategie modrého oceánu   Renée Mauborgne, W. Chan Kim

Strategie modrého oceánu


Trh se dělí na 2 oceány:

Modrý oceán-žádná konkurence, příležitosti

Červený oceán-zahlcen kvanty podniků, ti samí zákazníci, zisky a růst firem se zmenšuje, velká konkurence



Strategie modrého oceánu:

  1. Eliminovat(snížení nákladů)-Jaké faktory, které toto odvětví bere jako samozřejmost, by měly být odstraněny?
  2. Snížit(snížení nákladů)-Které faktory by měly být podstatně omezené pod standart odvětví?
  3. Zvýšit(zvýšení a vytvoření vyšší hodnoty)- Které faktory by měly být výrazně zvýšené nadstandar odvětví?
  4. Vytvořit(zvýšení a vytvoření vyšší hodnoty)-Které faktory toto odvětví nikdy nenabízelo a měly by být vytvořeny?


Příležitosti modrého oceánu-systémový rámce 6 cest:




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: