Sociální sítě mají hlavně bavit


1 bod

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 01.06.2021

Jak na sítě   Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot


Kniha padla do mého hledáčku, jelikož jsem chtěl pochopit, jak využívat sociální sítě zábavně a ve svůj prospěch.

Co bylo mým cílem získat z knihy?

Získat know-how jak se prezentovat v onlinu. Jak dát lidem v mém okolí vědět, že dělám, to co dělám.


První krok: Zamyslet se nad tím, kdo jsme a co děláme.


Kdo jsme a co nabízíme?

Je potřeba se definovat a do hloubky pochopit, kdo jsme

Když nerozumíme sami sobě, nemohou nám rozumět ani ostatní

Je potřeba, aby značka byla konzistentní a držela pohromadě

Strategie na sítích musí být konzistentní součástí celé marketingové strategie

Je potřeba vycházet z Vize a Mise společnosti

Poté je dobré si udělat průzkum o tom, jak nás vidí naši zákazníci a jak se o nás mluví v médiích

Skvělé je také prozkoumávat hashtagy


Ke komu mluvíme?

Je potřeba znát naše zákazníky

Je potřeba zjistit, s čím dobrým mají naši zákazníci naši značku spojenou

K tomu všemu je potřeba komunikovat se zákazníky, ideálně v jazyce, který je jim sympatický

Skvělé je se vcítit do kůže našeho zákazníka a zjistit tak, jakým běžným problémům čelí a dát mu najevo, že s ním soucítíme

Pro pochopení zákazníka je skvělé si udělat persony



Druhý krok: Ujasnit si své cíle


Je potřeba si přesně definovat, jakých cílů chceme dosáhnout

Technika SMART cílů (Specifické, Měřitelné, Dosažitelné, Relevantní k ostatním oblastem byznysu a Časově vymezené)

Naše cíle si můžeme rozdělit do několika oblastí. Je dobré začít obchodními cíli (zvýšit prodeje o 20% za měsíc) a poté přejít na cíle související se sítěmi (zvýšit počet followerů o 25% za měsíc)

Bez SMART cílů nebudeme vědět, zda se nám daří plnit plán


Třetí krok: Naplánovat si strategii pro sociální sítě


Načrtnutí všech možností

Jaké sítě budeme používat?

Jaký obsah na ně budeme dávat?

Kdo bude za sítě zodpovědný a kdo bude tvořit obsah?

Jaké nástroje budeme používat?

Jaký máme rozpočet? Kolik z rozpočtu na co přidělíme?

Pokud máme u některých bodů strategie více možností, je dobré si to zaznamenat a vypsat si plusy a mínusy. Tyto alternativy budeme mít v záloze, kdyby plán A nevyšel.


Osobně knížku hodnotím velice pozitivně! Dala mi jasný a lidský pohled, jak bych měl využívat sociální sítě. Teoretické rady jsem aplikoval do praxe a aktivně působím na Instagramu a LinkedInu. Našel jsem si v tom zábavu a snažím se bavit i ostatní. 😊



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: