Reklama


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 07.03.2022

Reklama - Jak dělat reklamu   Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

Tuto knížku jsem si koupil ještě, než jsem šel do TAP a to konkrétně, když jsem začínal se svým projektem JáStudent na gymnáziu. Tehdy jsem si ji spíš pár krát prolistoval a četl jen kapitoly, co jsem si říkal, že zrovna potřebuji – CHYBA! I když je kniha hodně učebnicového stylu, tak jako celek má mnohem větší účinek, než když ji člověk bere jako encyklopedii. 


Myslím si, že se budu opakovat, ale zase chci říct, že si myslím, že o věcech, který děláme a o službách, které provozujeme stále víme strašně málo a čím víc knih čtu, tím smutněji mi z toho je. Vůbec nechápu, jak jsme do teď mohli dělat marketing a reklamu, protože za mě, nám chyběly naprosto fundamentální znalosti, které se právě v této knize nachází. 


Co mi kniha dala a u čeho jsem si právě znovu uvědomil, že nevíme nic je vyhodnocování a efektivita reklamy obecně. Efektivita reklamy a návratnost investice do reklamy je u naprosté většiny zákazníků se kterými se setkám na prvním místě a dost často my jejich očekávání v tomto ohledu nedokážeme naplnit. 


Nové pro mě byly tyto pojmy: pre-testy (testy před zahájením kampaně), průběžné testy (umožňují průběžné korekce), post-testy (po skončení kampaně), trackingové studie (dlouhodobé opakované kvantitativní studie) Přikládám ještě obrázek k pre a post testům 



V kapitole o výběru reklamní agentury jsem ještě narazil na zajímavou část o tom, co by měl obsahovat brífink marketingovky - přikládám níže. Obecně celá kapitola o tom, jak si vybrat marketingovku, je naprosto skvělá pro všechny, co se chystají dělat marketing pro klienty, vlastně vám odpovídá na to, podle čeho by měl člověk marketingovku vybrat, a tudíž vy se tomu můžete přizpůsobit. 


 


Závěr 


Kniha má za mě velice vysokou znalostní hodnotu pro všechny, pro ty, co se chtějí věnovat marketingu je to povinná četba, jinak je skvělá pro všechny, co chtějí dostat svůj projekt mezi lidi. Pojmy, techniky, příklady z praxe jsou naprosto skvělé, zajímavé a spoustu jsem si jich vypsal a chci to jako další znalosti z dalších knih aplikovat na svůj projekt ScriptMana, do kterého již teď dávám maximum času, ale až dodělám školu, tak to bude o něčem jiném... 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

30.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 1

29.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

29.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 3

28.04.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

28.04.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: