Prodejem k vítězství


2 body

Hodnocení: 75 %

Přidáno: 12.03.2021

Prodejem k vítězství   Richard Denny


Proč jsem si tuto knihu vybrala?


Tuto knihu jsem začala číst kvůli většině projektům, ve kterých jsem. Tím, že jsem v ohledu prodeje neměla žádné velké teoretické zkušnosti a praktické nebyli o moc větší, tak jsem si říkala, že tato kniha bude ideální. V projektu TBARF jsme již prodej zahájili, ale bohužel už počáteční nadšení z prodeje upadlo a v další projektech nás v budoucnu prodej čeká, chtěla jsem si z této knihy odnést znalosti a techniky, které by mi pomohli s prodejem a komunikací se zákazníky.


Důležité pojmy:



-> Pokud zákazník říká ne, je to ne platící pouze v tomto okamžiku.




Hlavní myšlenky, které mne na knize zaujaly:



- O úspěchu rozhoduje touha, ne schopnosti.



Typy prodeje:


1. Řekni a prodej= mluvíte.

2. Prodej na míru= ptáte se,




Teorie PAN:




Pravidla profesionálního prodeje:


1, prodávejte lidem

2, prodávejte sebe

3, pokládejte správné otázky 

4, naslouchejte

5, spojte parametry a užitky

6, prodávejte výsledky

7, nespoléhejte na logiku -> 84% nákupů je postaveno na emoci

8, při použití produktových znalostí buďte vybíraví

9, odhalte své jedinečné prodejní háčky (JPH) 

-> identifikujte své vlastní jedinečné prodejní háčky ve třech klíčových oblastech

-> 1, produkt nebo služba, moje firma, Já

10, nenakazte se ,, cenitidou’'= onemocnění víry v prodej-> produkt musí být levnější

11, cenové podmínky 

12, nestačí mluvit, musíte předvádět -> lidé nakupují více očima než ušima

13, neshazujte konkurenci


AIDA:




Jak se mi kniha hodí do praxe? 


Kniha se mi hodí do praxe ve všech ohledech. Již jsem se snažila využít znalosti o psaní dopisů z 14. kapitoly v projektu Kniha, když jsme psaly autorům jiných knih, Dále jsem si uvědomila důležitost vizitek, a proto jsem je už začala vyrábět pro projekt TBARF. Zbytek svých znalostí plánuji začít uplatňovat v tomto projektu na začátku dubna, kdy by měl začít prodej nových produktů.


Zajímavé postřehy z knihy:


Vytrvalost je velmi podstatná - dítě, které chce zmrzlinu-> každy má vrozený prodejní talent.


Vztah se zákazníkem vidět jako to, co by to mohlo být a ne to, co je- vidět květinu v semínku.


Jak odhadnout člověka?- podle rozsahu jeho myšlení.

,,Staneme se tím, na co myslíme.”

,,Faktem je, že všichni nějakým způsobem prodáváme.’’

,,Životní vítězové přemýšlí ve výrazech Mohu, Budu, a Jsem. Poražení se naopak soustředí na opakování toho, co udělat měli a nedělají.

,, Do čela se dostane jen ten, kdo pracuje více, než je třeba.

,, Čím méně práce člověk má, tím méně času si k jejímu dokončení najde.’’

 -> Toto mě přesně vystihuje, a proto se snažím být stále v zápřahu, protože jinak doopravdy hodně prokrastinuji.

,, Štěstí je kombinace příležitosti a připravenosti’.’

,, Jednou z ironií života je, že když konečně zvládnete obtížnou práci, začne vypadat snadně.’’

Jako první přichází chuť uspět- ambice. Nemáte-li ambice, jste bez šance. Musíte mít touhu pracovat.


Osobní názor, závěr:


Tato kniha mě vážně zaujala a i mne bavila. Dozvěděla jsem se přesně to, co jsem se potřebovala dozvědět. Kromě toho, co jsem vypsala výše, mě zaujala kapitola zaměřená na řeč těla. Dost mě to namotivovalo, že si v budoucnu najdu nějakou knihu zaměřenou čistě na toto téma. 




Hodnocení: 75 %

Nový komentář:







Komentáře (2):



Švecová Jana - 10.05.2021 - 10:53


Jen tak dál s přenosem teorie do praxe :-). Když už jsi v této fázi, můžeš i reflektovat na zkušenost s přenosem teorie - výhody, nevýhody, překážky, co fungovalo, co ne, co jsi použila místo toho, a tak podobně. Tvá esej pak může být vodítkem pro ostatní, kteří díky Tobě zvolí rovnou efektivnější způsoby řešení. Když se ohlédneš za svými esejemi, vyhovuje Ti jejich struktura, obsah, někdy stručnost, či využívání výčtů, apod.? Ke svým esejím se můžeš vracet - vzpomeneš si na detail teorie, když tu máš napsáno třeba jen “Buďte tahouny, ...”? Já třeba nevím, co tím myslíš.

- 16.03.2021 - 16:10


Líbí se mi jak si uvedla, že tě takhle knížka namotivovala k další knížce :D

Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: