Proč jsem si knihu vybrala
Tuto knihu jsem začala číst kvůli projektu Vy.nyly, ve kterém prodej produktu již probíhá, bohužel se nikam neposouvá a já doufala, že v knize najdu teorii a různé rady co se prodeje týče, ale i komunikace se zákazníky.
O čem kniha pojednává
Hlavní myšlenky z knihy
Typy prodeje:
1. Řekni a prodej= mluvíte.
2. Prodej na míru= ptáte se
Slovníček
Citace/úrivky z knihy
Chcete být prodejcem-> Mluvte, choďte, oblíkejte se a chovejte se jako to, kým chcete být.
,,Staneme se tím, na co myslíme.”
,, Štěstí je kombinace příležitosti a připravenosti’.’
Co jsem se dozvěděla co jsem nevěděla
3 pravidel profesionálního prodeje:
1. pravidlo: Prodávejte lidem
2. pravidlo: Prodávejte sebe
3. pravidlo: Pokládejte správné otázky
4. pravidlo: Naslouchejte
5. pravidlo: Spojte parametry a užitky
6. pravidlo: Prodávejte výsledky
7. pravidlo: Nespoléhejte na logiku
8. pravidlo: Při použití produktových znalostí buďte vybíraví
9. pravidlo: Odhalte své jedinečné prodejní háčky
10. pravidlo: Nenakazte se „cenitidou“
11. pravidlo: Cenové podmínky
12. pravidlo: Nestačí mluvit, musíte předvádět
13. pravidlo: Neshazujte konkurenci
Jak jsem poznatky z knihy aplikovala/ budu aplikovat do praxe?
AIDA:
Kdo by si měl knihu přečíst
Myslím si, že kniha je vhodná pro prváky, kterým se rozjíždějí projekty a potřebují stavební kameny (teorii) k prodeji svých služeb/produktů
Závěrečné hodnocení
7/10-kniha pro mne byla čtivá, obsáhlá a splnila mé očekávání, místama mi přišlo, že autor knihu zbytečně natahuje