Prodej s investicí


1 bod

Hodnocení: 70 %

Přidáno: 06.04.2021

Prodej s investicí   J.W.Lang

Proč jsem si tuto knihu vybrala?


Tím, že mě zaujala kniha- a teď jste obchodní manažer, která je ze série knih na management, tak jsem si chtěla přečíst i tuto navazující knihu.


Hlavní myšlenky, které mne na knize zaujaly:














Důležité pojmy+ propojení knihy s TA a podnikáním:


Úspěšní obchodníci jsou ti, kteří:



-> Myslím si, že toto pravidlo neplatí pouze na obchodníky, ale že se dá uchopit i v dalších oborech, takže i v podnikání.


Tři důležité faktory při hledání nových zákazníků jsou:


1, čas -> pro hledání zákazníků 

2, disciplína -> aby jste se přinutili jít zákazníky hledat

3, znalost teritoria -> aby jste věděli, kde je najít


-> Myslím si, že tyto faktory jsou i pro podnikání velmi podstatné, jen trochu jinak než-li je autor popisuje v knize. Čas a disciplína jsou samozřejmě bezpochyby neoddělitelnou součástí podnikání. A znalost teritoria si v dnešní době představuji jakou ideální platformu například na prezentování projektu/firmy či prodejní platformu. Tím, že v době, kdy tato kniha byla psaná, bylo ještě naprosto normální chodit po barácích a hlídat si ,,reálné’' teritorium. My se musíme orientovat na internetu-na online teritoriu, volit správné platformy dle věku cílových skupin a účelu založení účtu na dané sociální síti. 


Neexistuje námitka, kterou nemůžete překonat- jak se zachovat:


1, Buďte klidní- neberte to osobně. 

2, Nenechte si zvýšit tlak.

3, Nepoužívejte nátlakových prostředků.

4, Nedovolte zákazníkovi, aby vás nachytal na švestkách.

5, Použijte šarm- buďte upřímní, příjemní a účastní.


Tři věci zlepšují správné vedení jednání a taktiku: 


1, plánování

2, praxe

3, rozbor (toto mi připomíná reflexi- aar)


Závěr, doporučení:


Možná v budoucnu bych i nadále v této sérii pokračovala, protože mě doopravdy obě dvě knihy z této série o managementu zaujaly. Líbí se mi, že na konci každé kapitoly byl případ nebo-li příklad z praxe, který byl doplněn otázkami na zamyšlení k danému příkladu.




Hodnocení: 70 %

Nový komentář:







Komentáře (1):



Švecová Jana - 14.09.2021 - 07:50


Podle názvu knihy jsem čekala, že se dozvím, jak dělat cenotvorbu, co vše zahrnout, jaké jsou chybky.

Nejnovější eseje:

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

31.10.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

31.10.2024

Kategorie: Marketing

Body: 2

29.10.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 3

26.10.2024

Kategorie: Inovace

Body: 3

25.10.2024

Kategorie: Koučování

Body: 3

25.10.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: