Knihu jsem četl jako podklad k bakalářské práci. Knihu bych doporučil spíše čtenářům, jako jsem já, kteří si do knihy většinou jdou pro konkrétní znalosti a know-how a nepotřebují k tomu příliš omáčky okolo.
Kniha je psána jako učebnice, velice odborně a má ozdrojovánu každou důležitou informaci. V knize se můžeme setkat takřka se vším z hlediska tvorby podnikatelského plánu a strategie podniku.
Kniha začíná vizí a misí, doporučuje tak zprvu stanovit poslání podniku. Dále se zaobírá analýzou vnější a vnitřní. U vnější analazý se zaobírá technikami typu PEST analýza či porterův model pěti sil. V části zabývající se vnitřním prostředí podniku pak najdeme například SWOT analýzu či Bostonskou matici.
Kniha mi dala hodně důležitých informací k mé bakalářské práci, avšak uvítal bych v ní více technik a metod pro tvorbu strategie a větší prohloubení znalostí u metod a technik, které jsem již znal. Pro začátečníka v tomto tématu však kniha bude dostačující.