Marketingový plán na jednu stránku


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 29.03.2024

Marketingový plán na jednu stránku   Allan Dib

Proč jsem si knihu vybrala:


Knihu jsem si vybrala, protože jsem hledala knihu z oblasti marketignu, ve kterém co se teorie týče jsem pozadu a všimla jsem si, že hodně lidí má napsanou esej právě na tuto knihu a také jsem zjistila, že je k dispozici na Bookportu. 


O čem kniha pojednává:


Kniha se nezaměřuje pouze na marketingové plány, jak by se mohlo zdát z názvu. Hlavním tématem je dosažení úspěchu v podnikání. Autor se zabývá různými aspekty podnikání a strategiemi, které podnikatelé mohou využít k dosažení svých cílů.

Hlavní myšlenky z knihy:



  1. Paretovo pravidlo 80/20 a pravidlo 64/4: Autor zdůrazňuje důležitost těchto pravidel a jejich aplikaci v podnikání. Zatímco Paretovo pravidlo 80/20 tvrdí, že 80 % výnosů pochází z 20 % zákazníků, pravidlo 64/4 rozšiřuje tento koncept a naznačuje, že většina úspěchů plyne z malého množství aktivit. Pro mne osobně je z toho důležité, že většinou věcí, kterými se zabývám dost možná není an itak důležitá, jak jsem si myslela
  2. Marketingový proces: Autor detailně popisuje tři fáze marketingového procesu: před, během a po prodeji. Důraz klade na důležitost správného představení produktu nebo služby potenciálním zákazníkům, získání jejich přízně a následné udržení jejich zájmu.
  3. Určení cílové skupiny: Autor zdůrazňuje potřebu správného určení cílové skupiny, což je klíčové pro úspěšné uplatňování cílených marketingových strategií a reklamních kampaní.
  4. Role podnikatele, specialisty a manažera: Autor diskutuje o třech klíčových rolích pro úspěšné podnikání: podnikatel, který identifikuje tržní mezery; specialista, který tyto nápady realizuje; a manažer, který zajišťuje, že podnikatelský záměr bude úspěšně prováděn.
  5. Důležitost přímého marketingu pro malé podniky: Autor klade důraz na přímý marketing jako efektivní strategii pro malé podniky. Přímý marketing umožňuje měřitelnost a sledování návratnosti investic, což je pro malé podniky klíčové.


Slovníček:

Kdo by si měl knihu přečíst:


Kniha je vhodná pro všechny, kteří se zajímají o podnikání a marketing. A chtějí vytvřáte poprvé marketingovou strategii ke svému projektu, ale vlastně vůbec nevěděí jak na to, 

Pocity z knihy:


Autor nabízí praktické rady, které lze ihned aplikovat do praxe.

Závěrečné hodnocení:


6/10




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: