Knihu jsem si vybral, jelikož si myslím, že odjakživa nejsem moc kreativní člověk. Už od raného věku vnímám, že mám v této oblasti velké mezery a myslím si, že je v podnikání naprosto esenciální. Kreativita je totiž schopnost, kterou by dle mého měli umět lidé v podnikatelské sféře umět využívat. Je to dle mého klíčová schopnost, která nám dokáže umožnit překonávat různé překážky v životě, a i přes fakt, že tato schopnost není vrozená myslím si, že se v ní můžeme rozvíjet a zlepšovat do úplného maxima. Zároveň se nyní věnuji projektu, ve kterém potřebuji být maximálně kreativní minimálně v oblasti marketingu.
Autor knihy se napříč knihou soustředí na rozvíjení kreativity a na schopnost využívání jí. Je to důležitý faktor, který může vést k úspěšnému podnikání.
Jak mohu svou kreativitu rozvíjet?
Líbí se mi, že autor zmiňuje také různé jevy, které mohou v kreativitě bránit. V knize můžeme najít také mnoho metod, které můžeme využívat v kreativitě (kreativní metody) - (Asociace, Brainstorming, či myšlenkové mapy)