Jak si správě přát


1 bod

Hodnocení: 60 %

Přidáno: 24.10.2020

Jak si správě přát   Pierre Franckh

Proč jsem si tuto knihu vybrala?

Tuto knihu mi doporučila kamarádka a už díky jejímu názvu jsem věděla, že mě zaujme. 


Hlavní myšlenky, které mne na knize zaujaly:


V knize se popisuje, jak pomocí 7 pravidel získat schopnost jak si správně přát a jak svá přání správně formulovat. Díky těmto schopnostem bychom měli být schopni od života dostat to pravé. A zvládnout situace, kdy očekávání negativních věcí působí proti naplnění vědomých přání.

Kniha ukazuje, že naše přání nemusí být jen přání, ale můžou se stát realitou, pokud si přejeme správně.


Důležité pojmy:



  1. pravidlo: Prostě začněte
  2. pravidlo: Správná formulace
  3. pravidlo: Poděkování- urychlovač pro úspěšné přání si
  4. pravidlo: Přesvědčit rozum
  5. pravidlo: Důvěra místo pochybností
  6. pravidlo: Být připraven na náhody
  7. pravidlo: Najít ta skutečná velká přání


Přání se plní, a to přesně tak, jak se objednají.

Úspěšní lidé nepochybují a jsou neustále pozitivně zaměřeni na své cíle.

Naše očekávání jsou často zklamána jen proto, že očekáváme, že budeme zklamáni.

Neexistují žádná omezení. Omezení existuje jen v naší hlavě.


Jak se mi kniha hodí do praxe? 

Knihu v praxi nejčastěji používám, když jedu do Prahy autem, kde je těžké zaparkovat a tak si vždy přeju nějaké výborné parkovací místo blízko mé cílové destinace s velkým prostorem, aby se mi lehce zaparkovalo. Vždy, když mám toto přání, tak se mi splní. Ale bohužel často se mi stává, že si přát zapomenu. A tehdy řeším stejný problém, jako většina Pražáků.



Hodnocení: 60 %

Nový komentář:







Komentáře (1):



Jana Švecová - 25.10.2020 - 15:49


Přání parkovacího místa už mě neohromí (to už jsem slyšela od spousty lidí), co nějaké přání k týmové, nebo projektové praxi ;-).

Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Společnost

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Inovace

Body: 2

28.03.2024

Kategorie: Jiné

Body: 3

28.03.2024

Kategorie: Marketing

Body: 3

28.03.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: