Tuto knihu jsem si přečetl na doporučení týmové kolegyně, která o ní hovořila hned několikrát a velice pozitivně. A poněvadž jsem potřeboval prohloubit své znalosti z hlediska copywritingu pro svůj projekt, tak pro mě tato kniha byla jasnou volbou.7
V knize se objevuje značná řada metod, technik a principů, které copywriterovi mohou pomoci udělat dobrou práci.
Metoda Walta Disneyho
Tato kreativní metoda, která obsahuje 3 role, ve kterých se díváme naše nápady.
Tyto 3 role mezi sebou vedou diskuzi a hledáme v nich takovou rovnováhu, dokud nejsou všechny 3 role spokojené.
Storytelling
Autorka radí vyprávět klientům v našich marketingových textech příběhy. Lidé totiž příběhy milují a nechají se dobrým příběhem snadno vtáhnout do čtení. Při čtení příběhu si také zákazníci nabuzují svou představivost, což vede následně i k lepší vizualizaci jejich problému a našeho řešení. Dobrý příběh by měl být smysluplný ke zbytku našeho marketingového sdělení, měl by mít silný úvod a závěr.
Persona
To je takový avatar zákazníka. V marketingu se tado technika často využívá, protože pomáhá marketérům s vizualizací jejich zákazníka, jeho potřeb, obav, životní situace, snů a přání.
Silná slova
Silná slova jsou taková, která vzbuzují emoce. Použitím takových slov vybudíme zákazníky snadněji do emocí, ve kterých se domníváme, že nejspíše koupí náš produkt. Tato slova budou různá pro různé Persony a proto bychom je měli tvořit až po zmapování našich klientů.
Kniha je objektivně jednou z nejlepších, které jsem v průběhu studia četl, perfektně rozkrývá dané téma, poskytuje spoustu užitečných metod a technik pro zkvalitnění práce a navíc je skvěle čitelná a jednoduše psaná. Doporučuji a podepisuji.