Jak mnohem lépe prodávat


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 19.12.2022

Jak mnohem lépe prodávat   Brian Tracy


Proč jsem si knihu vybrala?

Sales jsme na TS probírali již mnohokrát, ale nikdy jsem nečetla knihu zaměřenou jen na tuto tématiku. Z těch, co jsem prozatím četla, jako například Proč nakupujeme, Jak z dobré firmy udělat skvělou, jsem dostala pouze povrchové znalosti z této oblasti.

Díky tomu, že máme v týmu Kikina mě sales nikdy netrápilo, protože by prodal i slepému brýle, ale došlo mi, že ne vždy za mě bude moc dělat tuhle část někdo jiný.

 

Co si z knihy odnáším?

Autor knihy, Brian Tracy, je známým odborníkem na oblast prodeje a managementu a v této knize sdílí své dlouholeté zkušenosti a poznatky z praxe. Kniha je rozdělena do několika kapitol, které se zaměřují na různé aspekty prodeje, jako je například získávání zákazníků, přesvědčování zákazníků, základní principy prodeje a mnoho dalšího.

Jako prodejce musím :

1.      Vědět, že prodej není jednoduchý. Se stále se měnícím trhem je to každý den jiné. Zároveň se jedná o práci s lidmi a ta není nikdy jednoduchá.

2.      Méně mluvit, víc dělat. Jak z tapu víme, říká toho každý hodně, ale praxe už se tu m

3.      Osobní rozvoj je alfa omega. Stejně jako roste a mění se trh, musí to tak být i u mě.

 

„K dosažení svých cílů stačí přijít na to, co udělali jiní před vámi, aby docílili toho, co chcete vy teď.“

Pokud tento „motivační citát“ převedu do praxe, každý úspěšný podnikatel, s kterým jsme se potkali na zákaznických schůzkách, vám řekne, že musel dřít, často měl práci na full time a u toho rozjížděl svoje podnikání, využíval kontaktů, všech, co měl nebo na nich právě naopak musel zamakat. Máme tedy informace, jak to udělali a my to jen musíme udělat lépe :)))))

 

Důležité aspekty:

1)     Nemít strach

2)     Zákon přitažlivosti

 

3)     Být připraven

 

-         Zjistit si informace o firmě, kam jdeme, s kým budeme jednat

 

4)     Dobře vypadat

 

5)     Prodáváme to, čemu opravdu věříme

 

Zákazník, problém a řešení. 3 hlavní pilíře při prodeji. Z mnoha jiných knih víme, že řešení denního problému se vždy bude prodávat nejvíce. Autor zmiňuje se o tom, že úspěšní prodejci se snaží pochopit potřeby a přání zákazníka a přizpůsobit svůj prodejní přístup těmto potřebám. Dále zdůrazňuje, že úspěšní prodejci jsou schopni vytvářet vztahy s klienty a budovat důvěru, což je klíčové pro úspěšné prodeje. Dále tvrdí úspěšní prodejci jsou schopni vytvářet důvody pro koupi produktu nebo služby a dokážou přesvědčit zákazníka o tom, že jejich produkt je ten nejlepší pro jeho potřeby.

 

ATP

Z knihy si odnáším nové triky, co se prodeje týče. Možná sem ji ještě více díky knize uvědomila, že prodej není moje silní stránka a raději se budu věnovat věcem, ve kterých jsem si jistá. Odnáším si však tipy pro vybudování vztahu Nikdy nekritizujte, nestěžujte si a neodsuzujte. Smát se a být milí. Oceňovat a obdivovat ostatní. Souhlasit. Dávat lidem pozornost. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 2

Kategorie: Společnost

Body: 0

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

30.09.2024

Kategorie: Společnost

Body: 1

30.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: