Tuto knihu jsem si vybral, jelikož jsem nikdy nebyl zvlášť komunikativní člověk a chtěl bych se v tom zlepšit. Na pozici lídra musíte mít velmi dobré komunikační schopnosti, a tak jsem při výběru této knihy doufal, že mi s tím autor pomůže. Autor o tom i v knize mluví, že být dobrým lídrem je podmíněno dobrou komunikací. Osobně jsem se nikdy nestavil do pozice lídra a ani se v ní nevidím, i když je pravda že mě někdy lidé lídrem dělají, takže možná na to lehké předpoklady mám. Také si myslím, že každý podnikatel by se měl umět chovat jako lídr. Je to důležitá schopnost, kterou by podle mě každý podnikatel měl mít. Autor se v knize také často zaměřuje na marketing a na důležitost vztahů se zákazníky, že je důležité s nimi tento zdravý vztah budovat. Oblast marketingu mě velmi zajímá, a tak jsem rád, že se na ní autor v knize zaměřuje. Zaujalo mě pravidlo 80:20. Vztahuje se například na práci v týmu, kdy 20 % týmu udělá 80% práce. Autor říká, že bychom měli být v těch 20 %.