ŘJ OS


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 12.04.2023

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele 2. verze   Jaromír Veber

Proč jsem si vybral tuto knihu? 

 

Tato kniha sloužila jako jeden z literárních zdrojů při tvorbě odborné rešerše v mé bakalářské práci. 

 

Obsah 

 

Samotná kniha se zabývá především řízením kvality a ochranou spotřebitele, dvěma palčivými otázkami, které se dotýkají jak spotřebitelů, tak podniků. 

 

Kniha je rozdělena do dvou hlavních částí, z nichž první je zaměřena na řízení kvality a druhá na ochranu spotřebitele. V první části se autor zabývá základními myšlenkami managementu kvality, jako jsou normy ISO, postupy řízení kvality a přístupy neustálého zlepšování. 

Autor zdůrazňuje význam managementu kvality při zvyšování kvality zboží a služeb, snižování nákladů a zvyšování spokojenosti zákazníků.

 

Ve druhé části knihy autor zkoumá různé aspekty ochrany spotřebitele, jako jsou například práva spotřebitele, zákony pro bezpečnost výrobků a postupy řešení spotřebitelských sporů. V zájmu posílení důvěry a loajality zákazníků a zajištění trvalého pokroku autor zdůrazňuje zásadní roli, kterou ochrana spotřebitele hraje.

 

Kniha poskytuje důkladnou analýzu kontroly kvality a ochrany spotřebitele, a je tak cenným nástrojem pro manažery, vedoucí pracovníky a odborníky v různých odvětvích. 

 

 

ATP

 

-       Klíčovým poznatkem z knihy je, jak zásadní význam má kontrola kvality a ochrana spotřebitele pro dosažení úspěchu firmy i spokojených zákazníků. A

-       Je nezbytné, abychom jako firma při vývoji výrobků a služeb praktikovali přístup zaměřený na zákazníka, soustředili se na uspokojování jeho přání a očekávání a zároveň dodržovali zákonné povinnosti.

 

 

Závěr

 

Celkově lze říci, že tato kniha je užitečnou pomůckou pro každého, kdo se zajímá o kontrolu kvality a bezpečnost spotřebitelů. Kniha je mimořádně poučná a užitečná díky autorovým hlubokým odborným znalostem a zkušenostem v této oblasti. Čtenářům poskytuje dovednosti a informace, které potřebují k tomu, aby maximalizovali spokojenost zákazníků, zlepšili kvalitu výrobků, a to vše během dodržování právních předpisů. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

01.12.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

19.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

17.11.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

17.11.2024

Kategorie: Vedení

Body: 2

14.11.2024

Kategorie: Koučování

Body: 2

13.11.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: