Jak pochválit? Jak někomu dát konstruktivní zpětnou vazbu? Nedotkla jsem se ho moc? Neříkám to špatně? Bere mě vážně? Zase to udělala špatně, to mě nechápe? To to snad nevidí?….
Tohle a milion dalších otázek se mi honilo hlavou. Jak při práci, v tiimi nebo osobním životě. Knihu jsem si zakoupila za opravdu směšný peníze přes knihobot a ležela mi nějakou tu chvíli na poličce. Při jedné z mých posledních zákaznických schůzek se store manažerem společnosti Starbucks mi došlo, že je to kniha, po které čapnu okamžitě, co přijedu ze schůzky domů - a taky jsem tak udělala.
Kniha je nesmyslně krátká, psaná formou příběhu a velkými písmeny - pokud tě tohle ještě nepřesvědčilo, tak už nevím co ano. Paradoxně osobně čtu kratší knihy delší dobu než ty obsáhlejší, ale tahle za to opravdu stojí. Máš jí přečtenou za jedno dopoledne a změní ti pohled na celé fungování a práci s lidmi. A jak je na obalu samotné knížky:
Ať už řídíte domácnost, obchod nebo rodinu.. funguje to!
Pokud i tak furt nechceš knížku číst, ušetřím ti čas a všechno co tě bude zajímat najdeš na téhle fotce:
Je to až směšně jednoduché. A musím upřímně podotknout, že jsem si díky této knize odpověděla na mnoho otázek. Obzvlášť z hlediska práce, kdy sama jsem manažerkou týmu. Tyhle slova jsem potřebovala “slyšet”, musím si je utřídit (k tomu mi ostatně slouží tahle esej) a využít je co nejdřív v praxi.
Z fotky jde vidět, že celým gró “Minutového manažera” jsou následující tři aspekty:
1) Minutové cíle
2) Minutové pochvaly