Customer genius


3 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 03.10.2021

Customer genius   Peter Fisk

Nyní jsem ve fázi, kdy přicházím častěji do styku s novými zákazníky a právě proto se potřebuji v tomto směru zlepšit.


Stejně jako před lety, i dnes platí „náš zákazník, náš pán“. Problém dnešní doby je však v tom, že zákazníci jsou náročnější a díky velké konkurenci mají nárok své požadavky neustále navyšovat. Dobře vědí, co na trhu chtějí a podle toho také dokáží jednat. 


Kniha představuje 10 stupňový plán pro budování zákaznicky orientovaného podniku:



  1. Inside out – Zákazníci dnes ovlivňují téměř každý krok, který ve firmě uděláme. Je proto zapotřebí naučit se myslet jako oni a díky tomu jim poskytnout to, co přesně chtějí. 



  1. Myslete ve velkém – Zákazníci řeší problémy komplexněji, než si myslíme. Je nutné se přizpůsobit. 



  1. Méně je někdy více – Je lepší vytvořit si menší, ale ziskovou a loajální klientelu než mít spoustu, ale za to méně ziskových klientů.



  1. Deep diving – Je zapotřebí se ponořit do mysli našich zákazníků, pochopit jejich potřeby a naplnit je. 



  1. Osobní přístup – Stejně jako ve spoustě zákaznických knih, i v této se dozvíme, že je zapotřebí přistupovat k zákazníkům s osobním přístupem a ukázat jim, že jsou pro nás důležití. 



  1. Nikoho nenuťte – Ne vždy je nutné za každou cenu prodat, pokud nyní zákazník o produkt nestojí, je dobré si na něj vzít třeba kontakt a ozvat se mu za několik měsíců. 



  1. Kooperace - Spolupráce je v dnešní době silným pomocníkem, pomáhejte lidem kolem sebe, vrátí se Vám to!



  1. Věřte své intuici – Pokud vám vaše intuice říká, že něco není v pořádku, poslechněte ji a udělejte to po svém. 



  1. Věřte svým zákazníkům – Pokud zákazníkům ukážeme, že jim důvěřujeme, dokážou být vysoce loajální a budou se k vám vracet. 



  1. Výsledky – Finance jsou jedním ukazatelem naší práce, dalším a daleko užitečnější však mohou být naši zákazníci - žádejte je o zpětnou vazbu. 




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Vedení

Body: 0

03.12.2021

Kategorie: Vedení

Body: 0

03.12.2021

Kategorie: Společnost

Body: 0

03.12.2021

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

03.12.2021

Kategorie: Učení

Body: 0

02.12.2021

Kategorie: Koučování

Body: 0

02.12.2021

Sleduj nás na sociálních sítích: