4.0


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 03.12.2023

Marketing 4.0   Philip Kotler

Tato kniha se zabývá novým přístupem k marketingu v digitální době, který kombinuje online a offline interakce mezi podniky a zákazníky.

 

Knihu jsem si potřeboval přečíst kvůli projektu, ve kterém se nyní hlavně zaměřujeme na marketing kvůli zvýšení prodejů. Vše ostatní máme již připravené, a tak je to to jediné, co nyní doopravdy potřebuji. GAME TIME BBYYY!

 


  • Kapitola 1: Marketing v měnícím se světě. Tato kapitola popisuje, jak se marketing vyvíjel od tradičního marketingu 1.0 zaměřeného na produkt, přes hodnotový marketing 2.0 zaměřený na zákazníka, až po humanistický marketing 3.0 zaměřený na společnost. Nyní vstupujeme do éry marketingu 4.0, který je ovlivněn propojeností a technologií. Marketing 4.0 je založen na čtyřech hlavních principech: zákaznická cesta, paradoxy, digitální marketingový mix a metriky.

 


  • Kapitola 2: Nová zákaznická cesta. Tato kapitola vysvětluje, jak se zákaznická cesta změnila v důsledku digitalizace. Zákazníci nejsou již lineárně vedeni od povědomí o značce, přes zájem, touhu a akci, ale procházejí pěti fázemi: zvědavost, zaujetí, zkoušení, nákup a loajalita. Zákazníci také procházejí čtyřmi typy zákaznického chování: asimilací, aktivací, přijetím a advokacií. Marketing 4.0 musí být schopen oslovit zákazníky v každé fázi a typu chování pomocí vhodných strategií a nástrojů.

 


  • Kapitola 3: Paradoxy v marketingu 4.0. Tato kapitola analyzuje tři paradoxy, kterým čelí marketéři v digitálním světě: online versus offline, informovaný versus rozptýlený a individualismus versus kolektivismus. Tyto paradoxy ukazují, že zákazníci nejsou jednoduché a jednoznačné, ale složité a rozporuplné. Marketing 4.0 musí být schopen vyvážit tyto protiklady a nabídnout zákazníkům optimální kombinaci online a offline interakcí, informací a zábavy, a individualizace a komunity.

 


  • Kapitola 4: Digitální marketingový mix. Tato kapitola představuje nový digitální marketingový mix, který je rozšířením tradičního marketingového mixu 4P (produkt, cena, místo a propagace). Digitální marketingový mix zahrnuje další tři P: lidé, procesy a výkon. Lidé jsou klíčovým faktorem v marketingu 4.0, protože jsou zdrojem a cílem marketingových aktivit. Procesy jsou způsoby, jakými zákazníci procházejí zákaznickou cestou a jak marketéři s nimi komunikují. Výkon je míra, jakou marketing 4.0 dosahuje svých cílů a jak je měří pomocí různých metrik.

 


  • Kapitola 5: Marketingové metriky. Tato kapitola popisuje, jak měřit úspěch marketingu 4.0 pomocí tří typů metrik: značkové metriky, zákaznické metriky a finanční metriky. Značkové metriky zahrnují povědomí o značce, hodnotu značky a reputaci značky. Zákaznické metriky zahrnují spokojenost zákazníků, loajalitu zákazníků a doporučení zákazníků. Finanční metriky zahrnují tržby, zisk a návratnost investic. Marketing 4.0 musí sledovat tyto metriky a používat je k optimalizaci svých strategií a taktik.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Management

Body: 3

30.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 0

30.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 1

29.04.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

29.04.2024

Kategorie: Podnikání

Body: 3

28.04.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 2

28.04.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: