Ogilvy o reklamě v digitálním věku


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 12.03.2022

Ogilvy o reklamě v digitálním věku   Miles Young

Knihu jsem četla (klasicky) asi na pětapadesátkrát. Po prvních kapitolách mi došlo, že to není úplně knížka nabitá znalostmi a návody, které bych mohla hned použít do praxe. Je ale plná zajímavých faktů a inspirace. Je to jakýsi úvod do světa reklamy.

Tak jsem se nakonec i rozhodla tuto esej pojmout. Mám knihu plnou lepíků s odkazy na zajímavé části, které bych si ráda uchovala v paměti a tak je přepíši i sem. 


  1. Jsme nastaveni, abychom byli vybíraví
  2. Jsme nastaveni, abychom si vytvářili a přijímali vzory



Tenhle odstavec mi přišel zajímavý. Vůbec mě nenapadlo zamyslet se nad tím, že s digitalizací světa se muselo (samozřejmě) pozměnit i styl vedení lidí. Tady je návod jak na to:


  1. eticky uvědomělý
  2. dbalý vlastní image
  3. kulturně smíšený
  4. dobrovolně nezadaný
  5. mobilní


DOVE









Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: