Marketingový plán na jednu stranu


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 02.04.2023

Marketingový plán na jednu stránku   Allan Dib

Proč jsem si knihu vybral ?

Knihu jsme si vybral na základě recenze Karla Kopečka, který ji četl. Všeobecně mám pochybnosti o knihách zabývajících se marketingem, jellikož věřím, že dělání správného marketingu je primárně o práci s čísly a citem marketéra. Takže jsem od knihy neměl zásadní očekávání


Obsah: 

Celkově je kniha určena pro podnikatele jež nemají zásadní zkušenost s marketingem. Nosnou myšlenkou knihy je to, že podnikatel si při jejím čtení uvědomí základní otázky, které je třeba vyřešit pro nastavení správného marketingu. 


Celkově se kniha dělí do 6 částí: 

  1. Definice marketingového plánu
  2. Anlaýza trhu
  3. Konkurence
  4. Marketingová strategie
  5. Marketingový plán
  6. Implementace a kontrola 


Zásadní takeouty: 

1. Trh 

2. Sdělení 

3. Média 


Silný důvod, proč se vyhnout prodeji přímo prostřednictvím reklamy: V libovolnou dobu (v prümèru) se na vašem cílovém trhu nachází jen asi 3 % potenciálních zákaznikü, kteri jsou odhodlání k nákupu. Tito potenciální zákazníci jsou nejzajímavější. Dalsich 7 % potenciálních zákaznikù je nakloneno k nákupu a dalsich 30 % potenciálních zákazníků má zájem, ale ne hned. Dalších 30 % potenciálních zákaznikù nemá zájem a zbyvajicich 30 % by si váš produkt nakoupilo ani kdyby bylo zadarmo.


Závěr:

Celkově knihu vřele doporučuji.




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: