Marketingový plán na jednu stránku


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 22.01.2022

Marketingový plán na jednu stránku   Allan Dib

Marketingový plán je jedním ze základních prvků správně nastavené propagace. V praxi se s ním setkávám převážná u našich dlouhodobých klientů v MarkMe a od začátku našeho působení tak trochu bojuji s tím, jak ho správně nastavit.


Propojení s praxí a co mi kniha přinesla?


Marketingový plán podle knihy jsem si vyzkoušel sestavit u jednoho z našich klientů – Golfcentrum. Na plánu se mi převážně líbí jeho struktura, kdy máme všechny podstatné body, které potřebujeme obsáhnout, autor je popisuje v 9 krocích rozdělených do 3 fází. 

V první fázi jsem identifikoval zákazníka a cílovou skupinu k různým produktům, které firma nabízí (prodej golfového oblečení a vybavení, pořádání golfových turnajů, testování nových modelů holí a údržba holí). Společně s klientem jsme určili, jakými komunikačními prostředky a jak budeme vůči zákazníkům komunikovat.


Důležité je, že v prvních fázích komunikace jsem se reklamními sděleními nesnažil vyloženě prodávat, ale spíše zaujmout. Zkoumal jsem, jak zákazníci reagují a zpracovával podstatná data, která následně využijeme k vytvoření na míru vypracovaných reklamních nabídek, na čemž momentálně pracuji a myslím si, že tato fáze je velice důležitá pro další práci se zákazníky. 


V minulém týdnu jsme s klientem na schůzce probírali také komunikační strategii, která patří do tohoto plánu. Je zapotřebí, aby se zákazník u nás při nákupu cítil dobře. Jeho zpětná vazba na naše služby je pro nás velice důležitá a musíme se podle ní také řídit. K zákazníkům chceme přistupovat více individuálně, znát jejich potřeby a vědět, co jim můžeme nabídnout a zařídit, aby pro ně byl nákup v našem obchodě jedinečným zážitkem.


Další fáze, ke které jsem se ještě úplně nedostal, je nacenění zboží, což ale primárně určuje klient. Každopádně již nyní pracujeme s různými slevovými nabídkami a akcemi na různé druhy produktů, abychom toho mohli zákazníkům nabídnout co nejvíce za co nejlepší ceny. 

Prioritou pro nás také je, abychom získávali nové zákazníky na základě doporučení, což je také součástí plánu. K tomu bychom chtěli dojít právě pomocí individuálního přístupu ke každému klientovi. 



Myslím si, že kniha mi pomohla sestavit dobře strukturovaný marketingový plán, který jsem s úspěchem prezentoval našemu klientovi. 




Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: