Manuál Copy


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 30.05.2024

Manuál copywritingu   Vojtěch Untermüller

Knihu Manuál copywritingu jsem si vybral, jelikož s otevřením bistra bude nutná komunikace se zákazníky. Zatím v online komunikaci počítám jen s Instagramem, kde bych chtěl pravidelně zákazníky informovat a lákat je k návštěvě. K tomu jsem doufal, že mi kniha pomůže a že po jejím přečtení budu vědět, jak příspěvky psát. Autor se s knihou moc nesral a napsal to na pár stránek, což mi ze začátku přišlo fajn, ale nyní po asi měsíci co jsem knihu četl si toho tolik nepamatuju.

Každopádně rady byly užitečné a ze zápisků snad budu moci vycházet při tvorbě textů, navíc knihu mohu kdykoli otevřít znovu a rychle najít co potřebuji. Poznámky z knihy Vám sem psát nebudu, místo toho ze sebe zkusím vypotit pár myšlenek, které mi po jejich přečtení vyvstaly v souvislosti s provozem bistra.

Zaslechl jsem, že má HDJ hnusný kafe, jsem si jistej, že ho budem mít lepší. Původně jsem měl v plánu HDJ hanit a útočit na ně, vím, že se to tak dělá (např. Pepsi a Cola), trocha soupeření by mi mohla pomoci. Ovšem autor tohle zpochybňuje a i já teď necítím, že by mi to mohlo přinést velké benefity. Radši se budu soustředit výhradně na sebe, měl bych být dokonce schopný konkurenci doporučit, protože vím, co mohu dodat a když to co zákazník chce nemám, proč bych mu nepomohl to najít… Ani bych se neměl ale chvástat a naše kafe propagovat jako to nejlepší, výhodnější cestou bude když příběhy o „nejlepším kafi“ budou šířit zákazníci sami. 

Brand bistra bych měl být schopný přetavit do textů, proto bych si ho měl lépe definovat. Následně budu vědět jaký slova použít – formálnost, humor, slang. Brandu by měla pomoci i tvorba příběhů – ukázat osobnosti, který v bistru pracují, provozovatele a jejich zkušenosti při zakládání podniku. Užitečné je v textech využít i detaily, já třeba teď sbírám rozbitý půllitry z kavarny, kde pracuju, protože se vyhazujou i ty, který jsou jen trochu zvrchu prasklý, někdo by se o to mohl pořezat. Každopádně mě je jich líto a obrousím je, vdechnu jim nový život a neskončí v popelnici, takovéhle detaily by mohly zákazníky zaujmout a mohli by se s brandem ztotožnit.

Vypotil jsem tyhle dvě myšlenky. Pročítám poznámky, ale další témata už mě nenapadají a psát Vám proč je důležitý headline nebo jak psát perex mě tolik netankuje, to si to radši přečtěte. Je to fajn kniha, užitečný rady. Těším se, až začne provoz a já je budu moci využít.


Víte že, zboží zakoupené přes internet můžete vrátit ze zákonu do 14 dnů bez udání důvodu?



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: