Jak na sociální sítě


1 bod

Hodnocení: 70 %

Přidáno: 05.04.2021

Jak na sociální sítě   Michelle losekoot Eliška Vyhnánková

Proč jsem si knihu vybrala?

V mém projektu je jedno z nejdůležitějších marketing.

Naučit se jak zaujmout a naplňovat potřeby uživatelů i zákazníků, což mi kniha mohla nabídnout. 


Tak hned se pozastavím u názvu, protože mám první poznatek. Název je neskutečně trefný a to z toho důvodu, že v knize popisují, jak úspěšný je nadpis se začátkem: How To (jak na). Tvrzení se potvrdilo. 

I přesto, že je obsah knihy mířen spíše pro firmy, snažila jsem se poznatky přenést na sebe jako jedince. 

Důležitá věc kterou jsem pochytila - dobrý obsah se vyznačuje tím, že představuje průnik mezi tím, co fanouškům potřebujete říct vy, a tím, co chtějí slyšet.

Také jsem si uvědomila, že v příspěvcích a videích musí být těchto šest základních typů obsahu: 

Za sebe to postupně zkouším a můžu říct, že sklízím úspěch.

 - přidám příspěvěk se zajímavostí o zvířatech a lidé mi píšou: ,,Páni, to jsem vůbec nevěděl!’’

 - přidám vtipný obrázek se zvířaty a lidé ho začnou sdílet.

 - natočím video s reakcí na různé situace a lidé mi píšou: ,,Neskutečně mě inspiruješ, děkuji za to!’'

 - ukazuji lidem nehezkou skutečnost ohledně zvířat a lidí a lidé mi píšou: ,,Nebýt tebe, ani nevím, že se něco takového děje..’'

 - kdokoli mi napíše, že potřebuje poradit s chovem jsem mu k dispozici. 


Zastávám prozatím všech pěti typů a mám skvělé ohlasy, protože každému mohu naplnit jinou potřebu.




Hodnocení: 70 %

Nový komentář:







Komentáře (1):



Švecová Jana - 17.05.2021 - 11:15


To je skvělé, že propojuješ teorii s praxí! :-) řeší to i potřebu zvýšení počtu sledujících?

Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: