Proč jsem si knihu vybrala?
V mém projektu je jedno z nejdůležitějších marketing.
Naučit se jak zaujmout a naplňovat potřeby uživatelů i zákazníků, což mi kniha mohla nabídnout.
Tak hned se pozastavím u názvu, protože mám první poznatek. Název je neskutečně trefný a to z toho důvodu, že v knize popisují, jak úspěšný je nadpis se začátkem: How To (jak na). Tvrzení se potvrdilo.
I přesto, že je obsah knihy mířen spíše pro firmy, snažila jsem se poznatky přenést na sebe jako jedince.
Důležitá věc kterou jsem pochytila - dobrý obsah se vyznačuje tím, že představuje průnik mezi tím, co fanouškům potřebujete říct vy, a tím, co chtějí slyšet.
Také jsem si uvědomila, že v příspěvcích a videích musí být těchto šest základních typů obsahu:
Za sebe to postupně zkouším a můžu říct, že sklízím úspěch.
- přidám příspěvěk se zajímavostí o zvířatech a lidé mi píšou: ,,Páni, to jsem vůbec nevěděl!’’
- přidám vtipný obrázek se zvířaty a lidé ho začnou sdílet.
- natočím video s reakcí na různé situace a lidé mi píšou: ,,Neskutečně mě inspiruješ, děkuji za to!’'
- ukazuji lidem nehezkou skutečnost ohledně zvířat a lidí a lidé mi píšou: ,,Nebýt tebe, ani nevím, že se něco takového děje..’'
- kdokoli mi napíše, že potřebuje poradit s chovem jsem mu k dispozici.
Zastávám prozatím všech pěti typů a mám skvělé ohlasy, protože každému mohu naplnit jinou potřebu.