Danou knížku jsem si vybral, protože ji četli lidi z našeho týmu a říkali, že je to velmi přínosná kniha a taky jsem se s tátou rozhodl vytvořit společný projekt zaměřený na rozvoj sociálních sítí pro hotely.
Nebudu lhát, ale moje očekávání od knihy díky ohlasům i reklamám byla opravdu vysoká a se zklamáním musím uznat, že je kniha nenaplnila. V knize se popisují příklady z praxe, které se týkají facebooku, instagramu atd., taky nějaké tipy a triky jak na to, velký důraz se klade i algoritmy daných sítí.
U facebooku je popisován příklad známého makléře, který si udělal jméno díky video prohlídkám nemovitostí, ale i stránky hlavního města, které s minimálním rozpočtem vedla jedna z autorek knížky.
Kniha je hodně prakticky zaměřená a myslím, že krom lidí se zájmem o profesionální práci se sociálními sítěmi by si ji měli přečíst i samotní zákazníci, aby zjistili, že není dobré, když sítě jejich firmy vede jejich synáček, protože je mladý a vyzná se v tom.
Jak kniha mnohokrát zmiňuje, sociální sítě jsou vážně věda a mělo by se k tom přistupovat s jistou teorií a znalostmi. Z teorie, co kniha nabízí mě zaujaly hodně algoritmy, protože každá sít sbírá a řadí obsah jinak a cílí tím na jinou skupinu lidí. Taky mě zaujaly různé zmíněné metriky nebo prostá věta, která změnila moje vnímání sítí a to to, že lidi nechodí na sítě nakupovat nebo hledat si dovolenou, chodí tam za zábavou.
I přes to, že mě kniha zklamala, ji doporučují dalším študákům k přečtení, protože dříve či později se sítím budeme věnovat všichni.