Internetový marketing, nebo vlastně poslední esej


2 body

Hodnocení: neohodnoceno

Přidáno: 23.04.2023

Internetový marketing   Viktor Janouch

Internetový marketing je soubor technik a strategií, které slouží k propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím internetu (nečekaně). Využívá se především online kanálů jako jsou webové stránky, sociální sítě, e-mailový marketing, vyhledávače a reklamní sítě. Cílem internetového marketingu je zvýšit povědomí o značce, získat nové zákazníky, udržet stávající a zvýšit prodej produktů nebo služeb. Mezi nejčastěji používané techniky patří SEO (optimalizace pro vyhledávače), PPC (platba za kliknutí), obsahový marketing, sociální média a e-mailový marketing. Správně navržená internetová marketingová kampaň může vést k značnému nárůstu prodejů a zisku.


ATP: Každý z nás se v některém projektu setkal s marketingem na sociálních sítích. Já jsem začala na tvorbě IG pro Svaz ochránců přírody. Tvorbě příspěvků na sociální sítě jsem se začala více věnovat a převážně se o ni začala více zajímat až příchodem do Tiimi. Zjistila jsem, jak je jednoduchá a efektivní Canva a začala jsem tvořit primárně v ní. Nejvíce mě bavili projekty, které měli s marketingem na sociálních sítích něco společného. Po škole bych se správě sociálních sítí chtěla věnovat víc. Dostala jsem nabídku pracovat pro marketingovou agenturu, která má pod sebou Zembag, snuggs a mnoho dalšího. Líbí se mi, že práce v marketingu je flexibilní a nemusí se dělat stále z jednoho místa. Tím bych si splnila sen procestovat celý svět. Btw. Knihu doporučuji. 



Hodnocení: neohodnoceno

Nový komentář:







Komentáře (0):



Nejnovější eseje:

Kategorie: Učení

Body: 0

Kategorie: Učení

Body: 2

05.09.2024

Kategorie: Duchovní růst

Body: 0

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 3

05.09.2024

Kategorie: Učení

Body: 2

02.09.2024

Sleduj nás na sociálních sítích: